اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۵۱۷۶
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۰
سهراب گیلانی نماینده شوشتر و گتوند؛
سهراب گیلانی، نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی با انتشار بیانیه ای مخالفت خود با وزیر پیشنهادی نیرو را اعلام کرد.
سهراب گیلانی عصر دیروز با انتشار بیانیه ای قوی نسبت به خطرات زیست محیطی سد گتوند علیا در خوزستان هشدار داد.


به گزارش پایگاه خبری شوشان، سهراب گیلانی، نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی پس از دو جلسه پیاپی با وزیر پیشنهادی نیرو عصر دیروز و در آستانه اخذ رای اعتماد «حبیب الله بیطرف» بعنوان گزینه این وزارتخانه با انتشار بیانیه ای شفاف و هشدار دهنده خطرات زیست محیطی سد گتوند علیا را افشا و ضمن بیان پنج بند جداگانه و به صراحت اقدام به افشای فاجعه زیست محیطی این سد در خوزستان نمود.

وی در این بیانیه با اعلام اینکه کارشناسان با اطمینان می گویند تاکنون هفت میلیون تن نمک بطور صد در صد در رود کارون حل شده است، گفت: ماندگاری هفت میلیون تن نمک در کف رودخانه باعث شده  که در اثر گذر زمان این نمک به سفره های زیر زمینی نشت کرده و موجب شوره زاره شدن سفره های زیر زمینی و زمین های کشاورزی بخش عقیلی و زمین های پایین دست بشود.

وی تصریح کرد: با بی توجهی مسوولان فاجعه ای بزرگ در رودخانه کارون در حال شکل گیری است. 

سهراب گیلانی در این بیانیه حبیب الله بیطرف را عامل آب گیری این سد دانسته و از نبود برنامه مشخصی در مورد سد گتوند در برنامه های وزیر پیشنهادی ابراز نگرانی کرده است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار