اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۵۱۸۵
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۵
حزب اعتدال و توسعه شهرستان آبادان
شوشان آبادان ؛ چند صباحی یکی از نمایندگان آبادان در برابر قرآن و ملت ایران قسم یاد کرد که پاسداشت حقوق مردم و مدافع واقعی قانون اساسی و اصول اخلاقی قرآن باشد.

اما متاسفانه باتلاش بسیار آسایش و آرامش را از ادارت و سازمان های شهرستان آبادان ‌سلب کرده است.‌

ایشان بطور گسترده جهت ورود نزدیکان خود در ادارات و سازمان ها تلاش می‌کند.

شرایط ناگواری در آبادان متاثر از راهبرد نماینده مجلس در ادارات و سازمان ها ایجاد شده است.‌

با اعمال سلیقه شخصی و‌ بدور از شایسته سالاری انتصاب برخی عناصر فاقد صلاحیت و شاخصه های لازم درپست پیشنهادی موجب عدم آرامش و ثبات در ادارات این شهرستان شده است.

با کمال تاسف برخی کارگزاران دولت در استان و شهرستان که باید مدافع گفتمان اعتدال و مدیریت شایسته سالار باشند، با سازش و سکوت خود زمینه دخالت غیر قانونی برخی نمایندگان رافراهم می سازند و ادامه این رویکرد مدیریتی درمنطقه و استان موجب تضعیف جایگاه مدیران در آبادان شده است.

لذا حزب اعتدال و توسعه شهرستان آبادان با عنایت به مسئولیت خطیری که برعهده فرهیختگان و دلسوزان انقلاب است بر خود واجب می داند که با رویکرد غیر منطقی بعضی از نمایندگان مجلس  مبنی بر دخالت قوه مقننه، درعزل و نصب مدیران قوه مجریه ، مخالفت شدید خود را اعلام نماید .

همراهی تعداد معدودی از مدیران کل استان با خواسته های غیر اصولی برخی نمایندگان،‌ صرفا حکایت از ضعف و ناتوانی آن مدیر کل است.

حزب اعتدال و‌توسعه شهرستان آبادان ضمن ‌اعتقاد راسخ به ثبات مدیریت در مدیران شایسته و‌ پر تلاش آبادان ، هرگونه تغییر در معاونت های یک اداره را صرفا حق مدیریت آن اداره و بر اساس شاخص های توانائی، کارآمدی و شایسته سالاری می داند.‌

حزب اعتدال و توسعه شهرستان آبادان                                      ۱۳۹۵/۵/۲۶


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار