اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۵۲۰۷
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۸
دومین خودروی نسل بعدی هیوندایی هستند که با زبان طراحی نسل بعدی این کارخانه ساخته خواهند شد. پیش از این کراس‌اوور کامپکت "کنا" با این زبان طراحی به نمایش درآمد.

هیوندایی با انتشار تصاویری از نسل بعدی شاسی‌بلندهای سوخت سلولی- هیدروژنی خود که در آستانه تولید قرار دارند رونمایی کرد. هنوز نامی برای این خودروها مشخص نشده این شرکت بزرگ آن را نسل بعدی FCEV می‌نامد.

 به نقل از "اتوبلاگ"، این خودرو در سئول معرفی شده و به دنبل مدل مفهومی سلولی- هیدروژنی ساخته شده که در در نمایشگاه خودرویی ژنو در ماه مارس گذشته به نمایش درآمد. این مدل مشابه مدل تولیدی است که اینک شاهد آن هستیم.

توسان‌های نسل جدید هیوندایی سلولی- الکتریکی خواهند شد

در هنگام رونمایی و معرفی رسمی، این خودرو به عنوان جایگزینی برای توسان‌ها با سوخت سلولی معرفی خواهند شد و بنا بر ادعای شرکت سازنده می‌توانند با یک بار سوخت‌گیری مسافتی حدود 580 کیلومتر را طی کنند. در اصل می‌توان این خودروها را توسان‌های نسل جدید هیوندایی عنوان کرد که در سختاری سبز و پاک ارائه می‌شوند.

نسل بعدی FCEV ها، دومین خودروی نسل بعدی هیوندایی هستند که با زبان طراحی نسل بعدی این کارخانه ساخته خواهند شد. پیش از این کراس‌اوور کامپکت "کنا" با این زبان طراحی به نمایش درآمد. در ظاهر این خودرو می‌توان مانند مدل کنا شاهد چراغ‌های باریک و کشیده،LED های روزتاب جدا و مه‌شکن‌های متفاوت بود.

توسان‌های نسل جدید هیوندایی سلولی- الکتریکی خواهند شد

با وجود اینکه مشخصات دقیق و ویژه هنوز مطرح شده است، اما گفته می‌شود این خودرو به یک موتور 120 کیلوواتی با گشتاور 400 نیوتن‌متر مجهز است و با قابلیت محرک چرخ‌های جلو حرکت می‌کند.

هیوندایی قصد دارد این مدل‌های سوخت سلولی را در بازار آمریکا ارائه کند و به فروش برساند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار