اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۵۲۱۷
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۸
 منتخب شورای پنجم شهر اهواز گفت: حداقل تا 2 روز آینده شهردار اهواز معرفی نخواهد شد.

جاسم موسی‌زاده با رد شایعه معرفی شهردار طی امروز یا فردا، اظهار کرد: شورا در حال حاضر در حال انجام فرآیند ارزیابی و بررسی و مصاحبه از گزینه‌های مطرح‌شده برای شهرداری اهواز است و این فرآیند تا روز شنبه هفته آینده ( 28 مردادماه ) به پایان می‌رسد.

وی ادامه داد: پس از آن شورا وارد فرآیند مشورت و بررسی نتایج این ارزیابی‌ها به منظور اخذ تصمیم نهایی و انتخاب یک گزینه به عنوان شهردار اهواز خواهد شد. در تلاش هستیم بتوانیم تا آغاز به کار رسمی شورای پنجم شهردار را تعیین و به شهروندان معرفی کنیم.

منتخب شورای پنجم شهر اهواز تصریح کرد: از میان گزینه‌های مدنظر شورا برای این پست تاکنون از آقایان مهدی جمالی‌نژاد شهردار فعلی اصفهان، سیدکریم حسینی معاون اسبق استانداری خوزستان، محمودرضا شیرازی شهردار اسبق آبادان و محمدعلی دوایی‌فر شهردار اسبق دزفول که برای قرار گرفتن در این فرآیند ارزیابی موافقت خود را اعلام کرده بودند، مصاحبه کرده‌ابم.

موسی‌زاده با بیان این‌که گزینه‌های مذکور برنامه‌های خود را نیز ارائه کرده‌اند، افزود: مصاحبه از این 4 نفر پایان یافته است.  شورا طی امروز و فردا مصاحبه و ارزیابی سایر گزینه‌ها را نیز انجام خواهد داد‌.

وی عنوان کرد: هرچند احترام خاصی برای گزینه‌های بومی قائل و معتقد هستیم سرمایه ما نخبگان و جوانان اهوازی هستند، اما در تعیین گزینه‌ها نگاه کشوری داشتیم و سعی کردیم از تمام ظرفیت‌ها استفاده کنیم. البته در حال حاضر آمار گزینه‌های بومی به مراتب بیشتر از گزینه‌های غیر بومی است.


برچسب ها: شهردار اهواز
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار