اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۵۳۰۳
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۱
تیتر اول روزنامه اصفهان / رایزنی های مجمع نمایندگان اصفهان با وزیر پیشنهادی نیرو / قول بیطرف برای پیگیری طرح بهشت آباد و انتقال آب
روزنامه محلی اصفهان "نصف جهان" تیتر یک خود را به نشست مجمع نمایندگان اصفهان با بیطرف وزیر پیشنهادی وزارت نیرو اختصاص داد



شوشان: روزنامه محلی اصفهان "نصف جهان"  تیتر یک خود را به نشست مجمع نمایندگان اصفهان با بیطرف وزیر پیشنهادی وزارت نیرو اختصاص داد و از وعده بیطرف برای برطرف کردن دغدغه های آبی اصفهان و احیای زاینده رود خبر داد.

در این مطلب که به انتقال آب کارون و طرح بهشت آباد نیز اشاره شده ، آمده است : رئیس مجمع نمایندگان اصفهان با اشاره به برگزاری نشست مجمع نمایندگان استان اصفهان گفت: اعضای مجمع نمایندگان استان اصفهان در دو جلسه برای حل بزرگ‌ترین مشکل و معضلی که در استان  می‌توان ادعا کرد و تمام مشکلات استان را تحت تأثیر خود قرار داده با وزیر پیشنهادی نیروجلسه داشتند.

وی گفت: نمایندگان استان اصفهان در دو جلسه با وزیر پیشنهادی نیرو مشکلاتی از جمله پروژه‌های آب‌رسانی ( انتقال آب) ، مدیریت یکپارچه آب ، حق‌آبه‌ ها و آبیاری نوین و احیای زاینده رود  در میان گذاشتند و حبیب الله بیطرف قول مساعد برای حل این مشکلات را داد .

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان تصریح کرد: احیای زاینده‌رود و تالاب گاوخونی، ساماندهی رودخانه از سرچشمه زاینده‌رود و طرح مهم بهشت‌آباد بر زمین‌مانده است که برای انتقال آب آشامیدنی از چهارمحال و بختیاری به اصفهان و فلات مرکزی حائز اهمیت است، این موضوعات مهم‌ترین مسائل مطرح‌ شده توسط نمایندگان استان بود.   

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: احیای آب زاینده‌رود مهم‌ترین دغدغه نمایندگان استان است، اگر به خشکی تالاب گاوخونی توجه نشود معضل زیست‌محیطی برای کشور ایجاد خواهد کرد.

وی در پایان بیان کرد: به عقیده کارشناسان ریزگردهای ناشی از خشکی این تالاب به استان‌های مجاور و تهران نیز نفوذ خواهد کرد که نمونه آن امسال به‌ وضوح دیده شد که وزیر پیشنهادی اطمینان داد در صورت کسب رأی اعتماد از مجلس در اسرع وقت برای حل بزرگ‌ترین معضل استان گام‌های مؤثری بردارد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار