اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۵۴۳۱
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۱
شوشان خرمشهر : با حكم فرمانده ناجا، سردار حیدر عباس زاده به سمت فرمانده انتظامي استان خوزستان منصوب شد . سردار حیدر عباس زاده پیش از این فرماندهی انتظامی استان بوشهر را بر عهده داشت وی مدیر نمونه نیروی انتظامی کشور در سال ۹۳ بود
پیش از این سردار اسحاقی فرماندهی نیروی انتظامی استان را بر عهده داشت.

سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی کشور که برای حضور در  آئین تکریم سردار اسحاقی و معارفه سردار حیدر عباس زاده فرمانده انتظامی خوزستان صبح امروز در ستادفرماندهی انتظامی خوزستان حضور پیدا کرده بود در یادمان شهدای شلمچه به مقام شامخ شهدای 8سال دفاع مقدس ادای احترام کرد.
فرمانده کل ناجا در بازدید از زیرساخت های مرز شلمچه گفت:
امسال هم مثل سال های پیش امنیت و تسهیل زائران اربعین حسینی در اولویت کار نیروی انتظامی قرار دارد . از زیرساخت های مرزی در مهران،جذابه و شلمچه بازدیدهایی انجام شده که وضعیت مناسبی را شاهد بودیم،مرز شلمچه به عنوان مرز اصلی در این زمينه شرايط بهتری دارد.
مرز شلمچه مهمترین و بزرگترین گذرگاه زمینی کشور برای تردد زائران اربعین حسینی است.
امسال نیز تمهیداتی اندیشیده شده که زائران اتباع سایر کشورها برای زیارت اربعین حسینی تنها از مرز شلمچه تردد داشته باشند،ورود و خروج از ایران به عراق و برعکس در ایام اربعین به غیر از مرز شلمچه از گذرگاه های دیگر غیرقانونی است.
با هماهنگی هایی که با وزارت خارجه و کشور انجام شده ،یک ماه پیش از اربعین حسینی ویزای اربعین صادر می شود.
جمهوری اسلامی ایران و نیروی انتظامی آمادگی خود را برای فعال شدن مرز خسروی جهت تسهیل در تردد زائران اربعین حسینی به کشور عراق اعلام کرده است،تصمیمات بعدی به طرف عراقی بستگی دارد.

سردار "حسین اشتری"فرمانده ناجا در پایان با اشاره به سختی ها وحوادث جنگ تحمیلی تصریح کرد :دفاع مقدس ذخیره بسیار ارزشمندی برای جمهوری اسلامی است.




نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار