اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۵۵۲۶
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۲
فرماندار شوش:

















در آیین تحلیف شوراهای اسلامی 5 شهر شوش،شاوور،الوان،فتح المبین و حر که با حضور فرماندار شهرستان شوش برگزار شد اعضای هیئت رییسه این شوراها انتخاب شدند.
به گزارش شوشان: رضا نجاتی فرماندار این شهرستان در این آیین که با حضور شوراهای اسلامی 5 شهر شوش،شاوور،الوان،فتح المبین و حر در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار گردید گفت: منتخبین جدید مردم باید از این فرصت مقدس و طلایی پیش رو که خداوند آن را در اختیار قرار داده است در جهت خدمت به مردم استفاده کنند.

نجاتی از اعضای شورای اسلامی شهر خواست با همدلی و همفکری در کنار یکدیگردر جهت پیشبرد کارها و اجرای پروژه های عمرانی تلاش نمایند تا خدمات شهری با شتاب بیشتری انجام شود.

وی خواستار مطالعه کامل قوانین و مقرارت و شرح وظایف اعضای شوراهای اسلامی شد و گفت: نیاز است تا منتخبین مردم نسبت به وظایف خود از آگاهی کامل و کافی برخوردار باشند.

فرماندار شهرستان شوش گفت:شوراهای اسلامی باید از ورود به مسایل حاشیه ای خودداری کرده و از تمام ظرفیت خود برای خدمت رسانی بیشتر و بهتر به مردم استفاده کنند.

وی از شوراهای اسلامی خواست با اولویت بندی و نیاز سنجی مطالبات ضروری مردم را مورد توجه قرار داده و پیگیری نمایند.

در ادامه این آیین اعضای پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهرهای شهرستان انتخابات هیئت رییسه این شوراها نیز برگزار کردند.

در این انتخابات آقایان محمد میاحی ، شهرام کرد، خانم سیده حکیمه موسوی و آقای مسلم سگوند به ترتیب به عنوان رییس،نائب رییس ، منشی اول و منشی دوم در شورای اسلامی شهر شوش انتخاباب شدند.

همچنین در انتخابات شورای اسلامی شهر حر آقایان عبدالسادات حیدری،عبدالله ملیانی،سعید آل کثیر و حسین کثیر نیز به ترتیب به عنوان رییس،نائب رییس ، منشی اول و منشی دوم انتخاب شدند.

در انتخابات شورای اسلامی شهر شاوور آقایان چاسب بریسم،احمدخنیفر،حسین فرهادی لطیف و رحیم خزاما به ترتیب به عنوان رییس،نائب رییس ، منشی اول و منشی دوم انتخاب شدند.

در انتخابات شورای اسلامی شهر الوان آقایان علی عبدالخانی،محمدعبدالخانی،جمیل حزباوی و کریم عبدلی فلاح به ترتیب به عنوان رییس،نائب رییس ، منشی اول و منشی دوم انتخاب شدند.

و در انتخابات شورای اسلامی شهر فتح المبین آقایان رحیم سرخی،کامل سرخه،رحیم سرخه و عبدالرضا سرخه نیز به ترتیب به عنوان رییس،نائب رییس ، منشی اول و منشی دوم انتخاب شدند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار