شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۵۵۶۱
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۷
الهایی شهری بدون شورا / نتایج انتخابات شورای شهر الهایی هنوز تایید نشده است / منتخب شورای شهر الهایی : شورا بلاتکلیف مانده است/ بخشدار مرکزی اهواز در گفتگو با شوشان: به احتمال زیاد هفته آینده مراسم تحلیف شورای الهایی برگزار می شود
هنوز هیات عالی نظارت بر انتخابات نتایج انتخابات شورای شهر الهایی و چند شهر دیگر در کشور را تایید نکرده است.
شوشان: مراسم تحلیف شوراهای شهر در سراسر کشور همزمان با اولین روز شهریور ماه برگزار شد و شوراهای پنجم به صورت رسمی با انتخاب هیات رییسه کار خود را شروع کردند اما در این بین ، شهر الهایی از توابع بخش مرکزی شهرستان اهواز به دلایلی هنوز تکلیف شان مشخص نشده و از سوی فرمانداری اهواز مراسم تحلیف شان برگزار نشد.

به گزارش شوشان ، در همین زمینه فاضلی منتخب شورای شهر الهایی در گفتگو با شوشان با انتقاد از ممانعت فرمانداری برای برگزاری مراسم تحلیف شورای شهر ، گفت: با وجود اعلام نتایج انتخابات از سوی فرمانداری به صورت رسمی اما هنوز منتخبین شورا بلاتکلیف مانده اند و مراسم تحلیف برگزار نشد.

وی افزود: پس از مراجعه به فرمانداری اهواز برای برگزاری مراسم تحلیف ، فرماندار اهواز گفت که انتخابات شورای شهر الهایی هنوز تایید نشده و نمی توانیم تا زمان اعلام نظر هیات عالی نظارت بر انتخابات ، مراسم تحلیف برگزار کنیم. 

منتخب شورای شهر الهایی ادامه داد: فرماندار اهواز می گوید هنوز انتخابات تایید نشده است و برای تایید آن مکاتبه کرده ایم. سوال ما از فرماندار اهواز این است که چرا پس از این مدت پیگیر نبوده اند. 

به احتمال زیاد هفته آینده شورای الهایی تحلیف می شود

بخشدار مرکزی اهواز در گفتگو با شوشان در رابطه با علت عدم برگزاری مراسم تحلیف شورای شهر الهایی ، گفت: انتخابات شورای شهر الهایی به دلیل بازشماری و ایجاد تغییراتی در نتایج ، هنوز به تایید هیات عالی نظارت بر انتخابات کشور نرسیده است.

بلمچی افزود: پس از بازشماری آرا و اعلام نتایج ، هیات نظارت بر انتخابات خوزستان ، نتایج بازشماری را تایید کرد اما هنوز هیات عالی نظارت بر انتخابات نتایج انتخابات شورای شهر الهایی و چند شهر دیگر در کشور را تایید نکرده است. 

بخشدار مرکزی اهواز در پایان گفت: به احتمال زیاد تا شنبه هفته آینده نتایج انتخابات تایید خواهد شد و مراسم تحلیف اعضای شورای شهر الهایی برگزار می شود.



نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار