اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۵۶۶۸
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۶
شوشان: خبر انصراف يكباره و دقيقه نودي مهدي جمالي نژاد شهردار پيشين اصفهان در حالي در اواخر شب گذشته اعلام شد كه تا صبح همان روز نيز هشت عضو موافق اين معاون عمراني اسبق استانداري اصفهان و شهردار دوره چهارم شوراي شهر اصفهان، به صراحت از نهايي شدن معرفي وي در جلسه روز شنبه اين شورا خبر مي دادند.

با لغو شتابزده و يكباره جلسه راي گيري شوراي شهر اهواز براي معرفي شهردار جديد اين كلانشهر، خبر تهديد تلفني و پيامكي شهردار اصفهان براي عدم حضور در راس مجموعه شهرداري اهواز، موضوع تامل برانگيزي بود كه ظاهرا باعث شد دكتر جمالي نژاد بين سكانداري اهواز و شهر يزد، مديريت اين شهر كويري را بر كلانشهر اهواز ترجيح دهد.

همچنين خبرهاي رسيده ديگري حاكي از آن است كه با پيشنهاد جمالي نژاد مبني بر حضور چهار معاون و يك مديرعامل از مجموعه مديريتي شهرداري اصفهان، براي حضور همراه وي در شهرداري اهواز توافق هاي نهايي انجام شده بود.

بر همين اساس قرار بود كه پس از نهايي شدن حضور شهردار سابق اصفهان در شهرداري اهواز، معاونين فني و عمراني، حمل و نقل و ترافيك، خدمات شهري، و معاون معماري و شهرسازي شهرداري اصفهان، بهمراه مديرعامل سازمان قطار شهري اصفهان، تيم مديريتي جمالي نژاد را در شهرداري اهواز شكل دهند و در مقابل هشت شهردار منطقه اهواز، از بين پرسنل شهرداري اهواز انتخاب شوند.

خبرهاي رسيده به شوشان حاكي از آن است كه اين تصميم مهم جمالي نژاد و موافقت اعضاي اكثريت شوراي شهر اهواز باعث شده بود برخي از مجموعه هاي ذي نفوذ در شهرداري اهواز، با بدست آوردن شماره تلفن همراه شهردار سابق اصفهان، تهديدات تلفني و پيامكي زيادي را طي دو روز گذشته نسبت به وي به انجام رسانند تا نهايتا او نيز ترجيح داد پيشنهاد شوراي شهر بي حاشيه و شهرداري بي دردسر يزد را بپذيرد و از حضور در اهواز خودداري نمايد.

هرچند كه محمد جعفر فلسفي، رئيس جديد شوراي شهر اهواز، تلويحا تهديد پيامكي و تلفني گزينه اصلي اين شورا براي انصراف در شهرداري اهواز را رد كرده است اما شواهد و ظواهر امر نشان از رخدادهاي پشت پرده زيادي براي منصرف كردن جمالي نژاد دارد!

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار