اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۵۶۷۲
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۲
رییس هیات تیراندازی خوزستان با اشاره به رفع دو مشکل اساسی این رشته با حمایت و دستور مدیرکل ورزش و جوانان استان، گفت: به زودی تنها سالن تیراندازی اهواز استاندارد و مجهز به سیبل های دیجیتال می شود و می توانیم شاهد تحول در این رشته باشیم. 

سیدسالار محمدنیا با اشاره به رفع دو مشکل اساسی تیراندازی استان با حمایت و دستور مدیرکل ورزش و جوانان استان، اظهار کرد: سالن قدس اهواز تنها سالن تیراندازی استان و محل برگزاری مسابقات استانی است که از استانداردهای لازم برخوردار نیست و یکی از دغدغه ها و مشکلات اصلی تیراندازان استان، نبود یک سالن استاندارد و مجهز به سیبل های الکترونیک است.

وی ادامه داد:  نبود چنین سالنی در سطح استان باعث شده که رشد فنی تیراندازان استان نسبت به سایر استان های دارای سالن های استاندارد، کمتر باشد. به دلیل نبود سالن استاندارد در استان، مجبور به برگزاری تمام مسابقات و میزبانی های کشوری در سالن آزادی تهران هستیم. 

رییس هیات تیراندازی خوزستان گفت: ما پس از مطرح کردن این مشکل با آقای حیدری، مدیرکل ورزش و جوانان استان و دستور وی بر رفع مشکل سالن قدس اهواز و مجهز کردن آن به سیبل های دیجیتال، تفاهم نامه ای در این راستا با معاون اداری اداره کل ورزش و جوانان استان منعقد کردیم و مقرر شد که در ماه های جاری نسبت به رفع این مشکل اقدام شود. رفع این مشکل باعث تحول در تیراندازی استان می شود و می توانیم به رقم خوردن روزهای خوب امیدوار باشیم.

وی بیان کرد: با رفع این مشکل علاوه بر برگزاری میزبانی های کشوری، می توانیم میزبانی مسابقات کشورهای همسایه را هم تقبل کنیم که این موضوع نیز در رشد تیراندازی استان تاثیرگزار خواهد بود.

محمدنیا در پایان گفت: همچنین مدیرکل ورزش و جوانان استان در راه اندازی سایت اداری و سالن آموزش هیات استان کمک های بسیاری به ما داشته است که از او قدردانی می کنم.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار