اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۵۷۱۳
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۰
کارشناس سازمان هواشناسی گفت: در 48 ساعت آینده با پدیده گرم شدن هوا در کشور روبرو می شویم.

به گزارش میزان، محمد اصغری اظهار داشت: امروز در شمال غرب و سواحل دریای خزر با کاهش دما و بارش پراکنده باران روبرو هستیم. برای سه استان اردبیل، گیلان و مازندران بارش باران در 24 ساعت آینده را پیش بینی می کنیم.

وی با هشدار به مسافران شمال گفت: گردشگران از توقف در اطراف رودخانه ها خودداری کنند. همچنین دریای خزر مواج است و شنا در سرتا سر سواحل ممنوع بوده و می تواند برای مسافران خطر آفرین باشد.

کارشناس سازمان هواشناسی تاکید کرد: از فردا روند افزایش دما در بیشتر مناطق کشور رخ می دهد و گرما در روز سه شنبه به اوج خود می رسد. اما از روز پنج شنبه بار دیگر شاهد کاهش دما خواهیم بود. این روند افزایش دما موقت و 48 ساعته است.

وی با هشدار به افرادی که قصد سفر دریایی به پاکستان را دارند، گفت :امروز و فردا بستر برای بارش سیل آسا در پاکستان فراهم است و در بخش هایی از این کشور شاهد طوفان خواهیم بود. بارش های این کشور شدید خواهد بود و احتمال سیل وجود دارد. بهتر است هموطنانمان سفر خود به این کشور همسایه را به تاخیر بیاندازند.

اصغری با اعلام اینکه هوای خوزستان شرجی است، گفت: این روند همچنان ادامه دارد و سواحل جنوبی استان و شهرهای مرکزی با هوایی شرجی روبرو هستند.

کارشناس سازمان هواشناسی افزود :در جنوب شرق کشور همچنان بادهای 120 روزه و گردو خاک حاکم است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار