اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۵۷۴۵
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۱
شهردار شوش:


آیین تجلیل از 8 کارمند نمونه در شهرداری شوش با حضور ریاست شورای اسلامی شهر شوش برگزار شد.
به گزارش شوشان: ظهر امروز یوسف زمانی اصل در مراسم آیین تجلیل از کارمندان نمونه اظهار کرد: با رای اعتماد مجدد شورای پنجم شورای اسلامی، مجموعه مدیریت شهری در شهرداری تلاش مضاعف و عملکردی بیش از گذشته ارائه خواهند کرد.
وی در جمع کارمندان نمونه شهرداری بیان کرد: امروز  شهرداری شوش با تلاش کارمندان و پرسنل زحمتکش در وضعیت مطلوب قرار گرفته است و از مجموعه شهرداری انتظار میرود در کنار نگرش متفاوت و ایده های کارآمد شورای پنجم گامی موثر و رو به رشد در توسعه خدمات و زیر ساخت های شهری برداشته شود. 
محمد میاحی رئیس شورای اسلامی شهر شوش نیز با حضور در آیین تجلیل از کارمندان نمونه ضمن تبریک هفته دولت و روز کارمند خواستار توجه و تکریم ارباب رجوع توسط مجموعه شهرداری شد و تصریح کرد: قطعا مراجعین به شهرداری برای حل مشکلات و نیازهای خود مراجعه می کنند علاوه بر رسیدگی سریع به کار اداری مراجعین برخورد اخلاق مدار و سعه صدر لازمه کار است و باید رعایت شود. 
محمد میاحی از بررسی نظرات همشهریان و ارباب رجوع شهرداری در صندوق پیشنهادات و انتقادات خبر داد و تاکید کرد: هدف همه ما خدمت به مردم است و غایت اصلی حضور در عرصه خدمت، رضایت خداوند است که باید سرلوحه همه پرسنل شهرداری قرار گیرد. 
 در پایان از مهندس غلامعباس کرد معاونت اجرایی شهرداری، عبدالحسین شرفی مسئول امور اداری، رسول رحیم خوانی مسئول خدمات شهری،مهندس موسی رحمتی کیا مسئول واحد عمران،مهندس امین زارع مسئول کمیسیون، مهندس علیرضا افتخاری طلب مسئول امور مالی، مهندس مصطفی دهان مسئول واحد درآمد و آزاده بیت اسماعیل مسئول واحد کامپیوتر به عنوان کارمندان نمونه شهرداری شوش تجلیل شد.
 شهرداری شوش هر ساله به مناسبت روز کارمند و روزکارگر به جهت تشویق پرسنل شهرداری آیین تجلیل ازکارمندان و کارگران نمونه توسط شهرداری شوش برگزار می شود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار