اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۵۷۴۹
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۵
سومین افتتاحیه همزمان با آغاز هفته دولت
آبادان _ شوشان ؛ 4 پروژه گازرسانی با اعتبار 112 میلیارد ریال همزمان با آغاز هفته دولت در شهرستان آبادان به بهره برداری رسید.
شوشان آبادان ؛ رییس شرکت گاز آبادان امروز یکشنبه در حاشیه افتتاحیه 4 پروزه گاز رسانی این شهرستان که با حضور معاون برنامه ریزی فرمانداری ویژه، امام جمعه و جمعی از مسئولان محلی به بهره برداری رسید در جمع خبرنگاران، عنوان کرد :با پیگیری صورت گرفته طی یک سال گذشته اجرای پروژه گازرسانی به شهر آبادان و روستای طره بخاخ آغاز شد.
فرزاد فرجی، اظهار داشت : بهره برداری از این پروژه شامل 82 کیلومتر لوله گذاری و سه هزار و 850 انشعاب برای این شبکه ها به انجام رسید.
فرجی با اشاره به هزینه اجرای این پروژه، گفت : برای بهره مندی از نعمت گاز شهری 4 هزار و 850 خانوار در شهرستان آبادان، مبلغ 112 میلیارد ریال در این پروژه هزینه شده است.
رئیس شرکت گاز آبادان گفت :این چهار پروژه شامل پروژه 16 کیلومتری در ذوالفقاری آبادان با یک هزار انشعاب و هزینه 24 میلیارد و 500 میلیون ریال، پروژه 11 کیلومتری در دهکده بریم با 90 انشعاب با اعتبار بالغ بر 18 میلیارد و 500 میلیون ریال، پروژه 26 کیلومتر شبکه و یک هزار و صد انشعاب پراکنده روستایی با اعتبار 37 میلیارد ریال و همچنین پروژه پراکنده شهری با 25 کیلومتر شبکه و 650 انشعاب با اعتبار 32 میلیارد ریالی به بهره برداری رسید.

***

همچنین در آیین این افتتاحیه امام جمعه آبادان، گفت:یکی از کارهای دشمن که به صورت کلان انجام می دهد ناامید کردن مردم است.
حجت الاسلام علی ابراهیمی پور، افزود : دشمن با چالش کشیدن نظام بدنبال اهداف خود است و یکی از اهدافی که دشمن دنبال می کند نا امید کردن مردم بصورت کلان است.
حجت الاسلام ابراهیمی پور، گفت :قبل از پیروزی انقلاب اسلامی مردم آبادان از نعمت گاز بی بهره بودند، اما اکنون با تلاش مدیران استانی و شهرستانی تمامی روستاهای این شهرستان نیز از نعمت گاز بهره مند شدند.
وی با اشاره به محروم بودن 31 هزار خانوار این شهرستان از نعمت گاز، ادامه داد : 54 درصد خانوارهای این شهرستان
از نعمت گاز بی بهره می باشندو این نیز نقطه ضعف جدی برای شهرستان آبادان به شمار می رود.
امام جمعه آبادان تلاش برای حل مشکل گاز خانوار ها را از وظایف مسولان آبادان دانست و افزود :همه مسئولان در آبادان باید تلاش کنند این مشکل برطرف شود تا مردم بتوانند از این نعمت بزرگ استفاده کنند.


انتهای پیام/.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار