اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۵۷۵۸
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۴
آیت الله حسن ‌زاده: ایثارگری ها و فداکاری ها در خدمت رسانی به مردم باید منعکس شود
امیدوارم مسئولان در خدمت رسانی به مردم به این امر توجه داشته باشند و از این فرصت مدیریتی به بهترین شکل بهره ببرند
 

شوشان: آیت الله حسن ‌زاده در جشنواره شهيد رجايی كه صبح امروز پنجم شهریور در استانداری خوزستان برگزار شد، بحث مدیریت را نه یک فرد بلکه یک مجموعه دانست و اظهار کرد: در یک حوزه مدیریتی، فرد مطرح نیست بلکه یک افراد مطرح هستند که امیدوارم مسئولان ما در خدمت رسانی به مردم به این امر توجه داشته باشند و از این فرصت مدیریتی به بهترین شکل بهره ببرند.

وی تصریح کرد: در خوزستان یک استاندار پر تلاش، توانمند و جهادگر داریم و در کنار آن شاخصه هایی مثل داشتن برنامه دقیق، مدون و علمی، خطرپذیری و ارتباط نزدیک با مردم و تقویت روحیه مردمی را در استان خوزستان شاهد هستیم و بنابراین انتظار داریم که این روحیه جهادی را در تمام مدیران به ویژه مدیران استانی ببینیم. 

امام جمعه موقت مردم اهواز با اشاره به بازدیدهای میدانی استاندار خوزستان از شهرهای مختلف استان یاد آور شد: هیچ نقطه‌ای در استان شاید وجود نداشته باشد که استاندار به منظور رفع مشکلات مردم از آن بازدید نکرده باشد.

امام جمعه موقت اهواز با بیان این که ایثارگری ها و فداکاری ها در خدمت رسانی به مردم هم باید منعکس شود، اذعان داشت: در بحث قطعی برق تمام دستگاه‌های استانی به میدان آمدند و با وجود این که هنوز به وضعیت مطلوب نرسیده ایم، برای پایداری وضعیت کنونی تلاش زیادی کردند که جای تقدیر و قدردانی دارد.

حجت‌الاسلام و المسلمین حسن ‌زاده موضوع اربعین را یک اعتبار استانی خواند و گفت: بحث اربعین برای خوزستان به یک اعتبار تبدیل شده است و هر کدام از مسئولان کشوری که در این سال‌ها در ایام اربعین به خوزستان آمده‌اند، اظهار رضایت کرده‌اند و امیدواریم اربعین امسال هم به بهترین شکل برگزار شود.










































نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار