شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۵۸۶۷
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۰
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: باید حقوق نیروهای مسلح تمام و کمال پرداخت شود، از دولت و امیر سرتیپ حاتمی وزیر دفاع درخواست دارم موضوع مذکور را پیگیری کنند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، نادر قاضی‌پور در نشست علنی امروز (دوشنبه، 6 شهریور ماه) مجلس شورای اسلامی در اخطار قانون اساسی گفت: بر اساس اصل 28 قانون اساسی باید  شرایطی فراهم شود که مردم به شغلی که به آن علاقمند هستند،دست یابند.

نماینده ارومیه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: رئیس جمهور در اصل 121 سوگند یاد کرده که به حراست از مرزها  و استقرار سیاسی و اقتصادی کشور توجه کند و انجام این مهم بدون وجود نیروهای مسلح امکان‌پذیر نیست،اما شاهد هستیم که امروز حقوق نیروهای مسلح شامل ارتشی ها و سپاهیان به طور کامل پرداخت نشده است.

وی افزود: ارتشی ها و سپاهیان شبانه‌روز از مرزهای جمهوری اسلامی پاسداری می‌کنند؛بنابراین از شما درخواست می‌کنم که به آقای نوبخت دستور دهید حقوق ارتشیان و سپاهیان را به موقع پرداخت کنند،هرکدام از نیروهای مسلح 700 هزار تومان از حداقل حقوق کارمندان کمتر دریافتی دارند و با وجود اینکه میزان حقوق پرداختی نیروهای مسلح کمتر است؛اما با این وجود تنها حقوق 23 روز از مرداد ماه به آنها پرداخت شده است.

حقوق نیروهای مسلح باید تمام و کمال پرداخت شود

پزشکیان در پاسخ به اخطار قاضی‌پور گفت:اینکه دولت در خصوص پرداخت حقوق به نیروهای مسلح تأخیر داشته ،قابل قبول نیست.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: دولت نباید به نیروهای مسلح و عزیزانی که در سپاه و ارتش خدمت می‌کنند حقوق 23 روزشان را پرداخت کند؛بنابراین باید موضوع پیگیری شود و باید حقوق نیروهای مسلح تمام و کمال پرداخت شود، از دولت و امیر سرتیپ حاتمی وزیردفاع درخواست دارم موضوع مذکور را پیگیری کنند. 

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار