شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۵۹۶۹
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۱
گتوند - ایرنا - با اجرای طرح گازرسانی به 2 روستا همچنین اجرای شبکه های پراکنده تکمیلی در سطح شهرها و روستاهای گتوند یکهزار و 700 خانوار شهری و روستایی این شهرستان از شبکه گاز طبیعی بهره مند شدند.

فرماندار گتوند در حاشیه افتتاح این طرح های گازرسانی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت:با اجرای این طرح ها علاوه بر یک هزار و 700خانوارشهری و روستایی ،هشت واحد مرغداری نیز در شهرستان گتوند از شبکه گاز طبیعی برخوردار شدند.
علی خدری غریبوند افزود:برای اجرای این طرح 52 میلیارد ریال از محل از منابع ملی شرکت گاز هزینه شده است. 
وی با بیان اینکه در این پروژها یکهزار و 250 انشعاب نصب شده است، اضافه کرد: طول شبکه گازرسانی در روستاهای آبید علیباز و حاجی بابا و همچنین هشت مرغداری در بخش مرکزی 28 کیلومتر وطول شبکه پراکنده تکمیلی در سطح شهرستان گتوند 24کیلومتر بوده است.
بخشدار مرکزی گتوند نیز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا از زحمات و خدمات منصور عبدی رئیس شرکت گاز شهرستان و همچنین شرکت گاز استان در بخش مرکزی شهرستان گتوند قدردانی کرد و گفت:10روستای دهستان کیارس از نعمت گاز طبیعی محروم هستند، که شرکت گاز استان برای گاز رسانی به این روستاها قول مساعد دادند.
جهانگیر حیدری پور در پایان به پروژه های هفته دولت در بخش مرکزی شهرستان گتوند اشاره کرد و گفت:امروز به همت دولت و مسئولان شهرستانی و استانی شاهد افتتاح پروژه گازرسانی به روستاها بودیم، و پارک روستای چغامله، پارک محله روستای پل پرزین،اجرای جوی جدول ، احداث پل و بهسازی معابر و خیابان های روستای سلامگاه از دیگر پروژه های قابل افتتاح در بخش مرکزی هستند که در این هفته به بهره برداری می رسند.
شهرستان گتوند با 74 هزار نفر جمعیت در شمال استان خوزستان واقع شده، که دارای دو بخش مرکزی و عقیلی و پنج شهر گتوند، سماله، جنت مکان، صالح شهر ، ترکالکی و نیز 45 روستا است.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار