اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۶۱۶۲
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۱
معاون عملیات و قائم مقام شرکت نفت پاسارگاد؛
آبادان _ شوشان ؛ معاون عملیات و قائم مقام شرکت نفت پاسارگاد، گفت: محموله صادراتی 34 هزار تنی قیر بیش از 30 میلیارد تومان ارزش ریالی به همراه دارد.
شوشان آبادان ؛  سید امیر حسین آریا، عنوان کرد: این فرآورده به لحاظ کیفی ارزش بالایی دارد و مطابق با استانداردهای روز دنیا تولید شده است.  
 
وی از احداث مخازن نگهداری قیر با ظرفیت 20 هزار تن در پالایشگاه آبادان خبر داد و افزود : احداث این مخازن نگهداری قیر گام بعدی شرکت پاسارگاد برای افزایش تولید و تامین محصولات صادراتی به سراسر دنیا می باشد .   
 
معاون عملیات و قائم مقام شرکت نفت پاسارگاد با اشاره به صدور محموله های قبلی به شمال آفریقا خاطرنشان کرد: میزان بارگیری این شرکت قبل از برجام 5 هزار تن بود اما با شکسته شدن تحریمها، میزان بارگیریها به 34 هزار تن افزایش یافت.
 
به گزارش شوشان آبادان ، تقاضای جهانی قیر در سال 2017 با پیش بینی رشد سالانه 3.6 درصدی نسبت به سال پایه 2012 به 121 میلیون تن معادل 800 میلیون بشکه می رسد که این افزایش به‌ واسطه رشد تقاضا در چین و دیگر کشورهای در حال توسعه ایجاد شده است.
 
گفتنی است، هم اکنون ایران به‌ عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان و صادرکنندگان قیر آسیا که 3/8 ( سه و 8 دهم درصد) تقاضای جهانی را تامین می کند که اولین صادر کننده قیر در خاورمیانه، دومین صادرکننده آسیا و چهارمین صادرکننده قیر جهان محسوب می شود.


انتهای پیام/.

***
خبرنگار*** نجمه ایرانیان***
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار