اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۶۱۷۴
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۲
شرکت فرهنگی هنری پروانه های اروند با افتخار تقدیم می کند ؛
آبادان _ شوشان ؛ گروه موسیقی هوروش بند ، 15شهریور ماه در سالن سینما نفت آبادان اجرای برنامه می کند.
شوشان آبادان ؛ گروه موسیقی هوروش بند به خوانندگی مهدی دارابی 15 شهریور 96 به مدت یک شب در سالن سینما نفت آبادان برای طرفداران خود به اجرای برنامه موسیقی می پردازد.
 
محبوبه ضیایی تهیه کننده این برنامه گفت : گروه موسیقی هوروش بند از ساعت 20:30 بر روی صحنه خواهد رفت.

وی با اشاره به فروش بلیط های این کنسرت ، افزود : در 48 ساعت گذشته بدون تبلیغات شهری و بدون آنکه نامی از این کنسرت  پخش شود 95 درصد از بلیط ها به فروش رسیده است.

وی افزود : برگزاری این کنسرت ها یکی از تفریحات سالم و دلخوشی مردم است که برای روحیات آن ها لازم است و این مردم هستند که با هزینه خودشان به شادی می پردازند.

این تهیه کننده در پاسخ به این سوال که آیا ادارات و ارگانها برای شادی مردم چه خدمات و هزینه هایی را در این کنسرت ها متقبل می شوند؟، گفت : این برنامه ها با سرمایه گذاری مستقیم بخش خصوصی و تهیه کنندگان کنسرت ها برگزار می شود و ادارات و ارگان ها برای اجرای این برنامه ها فقط نظارت کامل و مجوز صادر می کنند.

مدیرعامل شرکت پروانه های اروند ، اظهار داشت : هدف از برگزاری این برنامه ها توسعه گرشگری، توسعه اقتصاد و اشتغال و همچنین شادی مردم در شهر آبادان است .

وی افزود : این شرکت افتخار آن را دارد با برنامه هایی که تا کنون برگزار کرده است محیطی امن و سالم و در کمال آرامشی را برای خانواده ها فراهم کند.

ضیایی اظهار داشت : تا کنون کیفیت برنامه هایی که این شرکت اجرا کرده است بسیار خوب بوده و هیچ گاه از کیفیت اجرای این کنسرت ها کاهش نخواهیم کرد.

وی در بخش پایانی سخنان خود از امام جمعه ، مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سازمان منطقه آزاد اروند ، مدیرعامل و روابط عمومی شرکت پالایش نفت ، ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آبادان برای همکاری های انجام شده در زمینه اجرای کنسرت ها تقدیر و تشکر کرد.

گفتنی است برگزاری این برنامه ها و کنسرت ها سهم به سزایی در جذب گردشگر و رونق گردشگری شهر آبادان می شود و خانواده های شهر های استان خوزستان از جمله اهواز ، دزفول ، ماهشهر و غیره برای تماشای این اجراها به این منطقه سفر می کنند.

همچنین اجرای مداوم این برنامه ها به اقتصاد و اشتغال شهر آبادان کمک های بسزایی انجام می دهد.

بر اساس این گزارش: این کنسرت با تهیه کنندگی موسسه فرهنگی هنری "پروانه های اروند" به مدیریت سرکار خانم محبوبه ضیایی و سرمایه گذاری بخش خصوصی با مجوز رسمی اداره‎کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سازمان منطقه آزاد اروند و اداره ارشاد شهرستان آبادان تهیه و تدارک دیده شده است.
 
علاقمندان برای تهیه بلیط این کنسرت با انتخاب صندلی می‎توانند به وب‎ سایت www.irsnconcert.com و یا به مرکز فروش بلیط فروشگاه فرهنگی ققنوس محمدی مراجعه کنند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس 09382932500-09904123501 تماس حاصل نمایید.
 
 
مهدي دارابي در سال 1333 در تهران متولد شد. او بعد از فارغ التحصيلي در رشته صدا در سازمان صدا و سيما مشغول به صدابرداري شد و به مدت 25 سال (تا سال 1377) صدابردار فيلم ها و سريال هاي تلويزيوني بود. از سال 77 به صدابرداري در فيلم هاي سينمايي و گاه سريال تلويزيوني پرداخت كه مهمترين آنها عبارتند از: «سريال هاي در خانه» (1363)، «آتش در خرمن» (1370)، «روزي روزگاري» (1371)، «نبردي ديگر» (1373)، «چراغ گاز»، «دشمن مردم»، «كودكان سرزمين ايران»، «دره هزار فانوس»، «شمشاد شجاع»، «خبرنگار خارجي»، «به رنگ صدف»، «آواز مه»، «معلم دهكده»، «چشمه زندگي»، «پست هوايي» و «تيپو سلطان».






انتهای پیام /.




نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار