اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۶۲۲۱
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۸
شوش - ایرنا - در آخرین روز از هفته دولت ، 6 طرح عمرانی و خدماتی شهرداری شوش چهارشنبه با حضور استاندار خوزستان افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش ایرنا شهردار شوش در آئین افتتاح این طرح ها گفت: اولویت در اجرای طرح های شهرداری شوش توجه به مناطق کمتر توسعه یافته شهری و محرومیت زدایی از مناطق کم برخوردار و حاشیه شهر بوده است.
یوسف زمانی اصل از طرح بازار قائم به عنوان یکی از طرح های مهم این شهرداری نام برد و گفت:بازار قائم با اعتباری بیش از 74 میلیارد ریال با هدف ساماندهی دستفروشان سطح شهر احداث شد.
شهردار شوش افزود: این طرح به مساحت سه هزار و 600 متر مربع زیربنا و رواق دارای هشتهزار متر مربع محوطه سازی است که در مدت کمتر از یکسال ساخته شد.
زمانی افزود: پروژه روکش، زیر سازی وآسفالت خیابانهای سطح شهر با بیش از 70هزار متر مربع در 6ماهه نخست سال جاری اجرا شده است.
وی با تاکید بر محرومیت زدایی از مناطق کم برخوردار بیان کرد: تسطیح و جدول گذاری 6هزار متر از خیابانهای منطقه وهب در راستای بهسازی معابر مناطق حاشیه شهر دیگر اقدام این شهرداری در سالجاری بوده است.
شهردار شوش به اجرای طرح آسفالت جاده ساحلی ، محوطه سازی، نصب روشنایی ، مبلمان شهری و کاشت چمن در حاشیه جاده ترانزیتی ورودی شهر اشاره کرد و افزود:برای اجرای 6 طرح شهرداری بالغ بر 120 میلیارد ریال از محل اعتبارات جاری شهرداری و سرمایه گذاری بخش خصوصی هزینه شده است.

** بهره برداری از طرح آبیاری مدرن و کم فشار در شوش 
به گزارش ایرنا با حضور غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان یک طرح آبیاری مدرن و کم فشار که در مساحت 524 هکتار و با هزینه 53 میلیارد ریال در شرکت پاک چوب شوش اجرا شده به بهره برداری رسید.

** افتتاح یک طرح برق رسانی در شوش 
استاندار خوزستان در سفر به شوش فیدر خروجی 2 مداره ایستگاه چغازنبیل را که با هدف پایداری شبکه برق این شهرستان اجرا شده افتتاح کرد.
به گفته رضا نجاتی فرماندار شوش این طرح که شامل احداث شبکه فشار متوسط 2مداره به طول بیش از 14 کیلومتر و 294 پایه می باشد و با اعتباری بیش از 12میلیارد ریال اجرا شده در پایداری شبکه برق این شهرستان موثر است.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار