اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۶۲۴۰
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۵
نگاهی بر حواشی و متن جلسات شورای شهر خرمشهر(قسمت دوم)
در این جلسه که با معرفی فاخر ربیعی به عنوان خزانه دار شورا همراه بود آقایان آصف ، عباسی ، دشت بزرگ ضمن معرفی برنامه های خود به پرسشهای اعضای شورا نیز پاسخ دادند. در پایان اعلام شد که سه گزینه ی دشت بزرگی ، علوانی و زابلی گزینه های اصلی برای انتخاب هستند .
شوشان خرمشهر : صبح امروز در دومین روز از جلسه ی شورای اسلامی شهر خرمشهر با دستور کار استماع برنامه های پیشنهادی کاندیدای احراز تصدی پست شهردار دیگر کاندیداهایی که اعلام آمادگی کرده بودند به تبیین برنامه های خود پرداختند .

در این جلسه که با معرفی فاخر ربیعی به عنوان خزانه دار شورا همراه بود آقایان آصف ، عباسی ، دشت بزرگ ضمن معرفی برنامه های خود به پرسشهای اعضای شورا نیز پاسخ دادند. در پایان اعلام شد که سه گزینه ی دشت بزرگی ، علوانی و زابلی گزینه های اصلی برای انتخاب هستند .

فارغ از جلسات رسمی شورا ، بازار گمانه زنی ها و پیش بینی ها در محافل اداری و سیاسی داغ است . گفته شده رقابت اصلی بین دو گزینه ی علوانی و دشت بزرگی ست . آگاهان که منصور علوانی عضو شورای سابق را وابسته به طیف نزدیک به نماینده و دشت بزرگی را وابسته به طیف نزدیک به سازمان منطقه آزاد اروند میدانند ، پیش بینی کرده اند نتیجه ی این رقابت خط مشی و اینده ی شورا را بیش از پیش مشخص خواهد کرد . 

این جلسه که مانند روز گذشته بدون حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه در ساختمان شورای شهر برگزار شده بود ، ظهر امروز بدون تعیین سخنگو به کار خود پایان داد . حواشی پیش امده طی همین دوسه جلسه ی اول کار شورا ، نقل محافل سیاسی و فضای مجازی شده است . به هر ترتیب باید تا اخر امشب منتظر ماند تا اعضای شورای شهر ،تاج ریاست شهرداری را بر سر سلطان بعدی عمران شهری خرمشهر قرار دهد .


گزارش ماوقع جلسه ی امروز بگزارش روابط عمومی شهرداری خرمشهر :

پرسش آقای ربیعی فر عضو شورا از آقای آصف مبنی براینکه راهکار حضرتعالی جهت جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی در اجرای پروژه های عمرانی چیست

پرسش آقای بندری نائب رئیس شورا از آقای آصف مبنی بر اینکه چه برنامه ای جهت توسعه مبلمان شهری در شهر خرمشهر دارید ؟
پاسخ وی : یکی از برنامه های پیشنهادی بنده توسعه حوزه زیباسازی است

پرسش آقای مطور جزیره عضو شورای شهر از آقای آصف مبنی بر اینکه راهکار و برنامه حضرتعالی جهت پیشگیری از عدم پرداخت عوارض یا به تعبیری فرار از پرداخت عوارض بویژه شرکت های خصوصی چیست ؟
پاسخ وی : از طریق مراجع قضایی و قانونی این موضوع قابل پیگیری است

پرسش ریاست شورای اسلامی شهر خرمشهر از آقای عباسی مبنی بر اینکه با توجه به تعدد نیرو در شهرداری و عدم تطابق با چارت سازمانی راهکار حضرتعالی چیست ؟
پاسخ وی : در همه شهرداری ها وجود دارد ، فعلا راهکاری ندارم چون نمیشود پرسنل را اخراج کرد

پرسش آقای مطور جزیره عضو شورا از آقای عباسی مبنی بر اینکه واکنش حضرتعالی در مقابل فشار و تحمیل برخی از خواسته های افراد و مسئولین به شهردار و شهرداری چیست ؟پاسخ وی : خواسته ها باید با مجوز شورا باشد

پرسش آقای پورحمزاوی عضو شورا از آقای عباسی مبنی بر اینکه راهکار حضرتعالی جهت ساماندهی دستفروشان و رونق بازارهای خرمشهر چیست ؟
پاسخ وی : ابتدا باید بررسی کنم تا زمین مناسب جهت ساماندهی تعیین شود

حضور سرگرد خردمند فرمانده سپاه خرمشهر در صحن شورای اسلامی شهر خرمشهر ج

پرسش آقای ربیعی فر عضو شورا از آقای دشت بزرگ مبنی بر راهکار حضرتعالی جهت تسریع در اجرای پروژه های عمرانی و سرمایه گذاری با بخش خصوصی چیست ؟
پاسخ وی : تعامل با منطقه آزاد اروند یکی از برنامه های مهم بنده میباشد در جهت جذب اعتبارات

پرسش آقای مطور جزیره عضو شورای شهر خرمشهر از آقای دشت بزرگ مبنی بر برخورد شما با شرکت های بی هویت که وارد مناقصات می شوند چیست ؟
پاسخ وی : باید رزومه و رتبه شرکت بررسی شود تا بتواند وارد مناقصات شود

پرسش آقای مطور جزیره عضو شورای شهر خرمشهر از آقای دشت بزرگ مبنی بر اینکه نظر و راهکار حضرتعالی پیرامون گسترش و بسط فرهنگ مهدویت و حسینی و کمک به هیئت ها و تکایای مذهبی در شهر خرمشهر ( نجف الثانی ) چه خواهد بود ؟
پاسخ وی : باید معاونت فرهنگی پس از اخذ مجوز شورا به چارت سازمانی شهرداری اضافه شود و باید به هیئت ها و تکایا پس از آن کمک کرد

پرسش آقای مطور جزیره عضو شورای اسلامی شهر خرمشهر از آقای دشت بزرگ مبنی بر اینکه اگر شهردار شوید ، شهردار تمام اعضا شورا بعنوان منتخبین مردم خواهید بود یا صرفا شهردار اعضایی که به شما رای دادند ؟ پاسخ وی : من شهردار تمام اعضا شورا خواهم بود

پرسش آقای سامری عضو شورای شهر خرمشهر از آقای دشت بزرگ مبنی بر اینکه در برخی از برنامه پیشنهادی شما ابهاماتی وجود دارد ، از جمله :
 باتوجه به اینکه شما ۵۷ سال سن دارید و با توجه به شرایط بازنشستگی آیا شرایط شهردار شدن را دارید ؟
اکثر سوابق شما قائم مقامی بوده یعنی نفر اول مجموعه مدیریتی و مدیریت اجرایی نداشتید
 مورد هایپر استار که یک مدیریت اسرائیلی آمریکایی است در برنامه شما بود که در خرمشهر اجرا کنید که با فرمایشات مقام معظم رهبری و در بحث اقتصاد مقاومتی تناقض دارد .در برنامه خود احداث سه پل درج شده ، بودجه آن از کجا تامین خواهد شد.؟

پس از بررسی و استماع برنامه های پیشنهادی ۱۱ داوطلب احراز تصدی پست شهردار خرمشهر نهایتا پس از رای گیری  توسط اعضا شورای اسلامی شهر خرمشهر  ، سه گزینه ( آقایان مسعود دشت بزرگ ، منصور علوانی ، احمد زابلی ) بعنوان سه گزینه نهایی انتخاب و تا ساعاتی دیگر از بین این سه نفر با رای گیری اعضا شورای شهر ، شهردار خرمشهر انتخاب خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار