شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۶۲۸۶
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۴
 موندنی زاده الهی

شورای پنجم کلان شهراهواز با حرکتی یکدست وهمگرا که ناشی از تدبیر وتعمق و دلسوزی بود بار دیگر فرزندی از بزرگ مردان خوزستانی را به  بلدیه اهواز زخم خورده از نامهربانی های برخی نابخردان هوسباز منصوب کردند؟

شاید بعضی گمان کنند نویسنده کمی ویراژ داده وتندروی کرده؛ ولی خدا می داند که این شهر و مردمان نجیبش لیاقت بهترین ها را دارند.

متاسفانه در چند ساله ی اخیر در شهرداری اهواز خبرهای خوبی به گوشمان نمی رسید؟ امید است با انتخاب مجدد کتانباف یکبار دیگر اهواز شاهد تند شدن آهنگ توسعه ساختاری هم از حیث انسانی وفرهنگی وهم از جهت زیربایی وسخت افزارها باشد.

حرکت بسوی رفاه و آسایش هرچه بیشتر و فراگیر مردم صبور ومتین و متدین استان و خصوصا شهر اهواز و بهرمند عادلانه تمام شهروندان و خصوصا توجه ویژه به مناطق و محلات کمتر توسعه یافته وحاشیه نشین قطعا از اهداف بردار ارزشی بسیجی و نیز شورای محترم پنجم خواهد بود، انشاالله روز به روز شاهد رشد و توسعه شهر و نیز اصلاح برخی مدیریت های  ناکارامد و رفع برخی مفاسد و سودجویی هایی که بنابر بی ایمانی وبی تدبیری ولودگی وزدوبندها باشیم .

در آخر مردم انتظار دارند با توجه به عقب افتادگی های موجود در مقایسه باسایر مراکز استان ها هرچه سریعتر شاهد به ثمر نشستن تلاش های این شورا با انتخاب یکی از بهترین گزینه ها موجوددراستان باشند ونیزضمن تبریک وتشکرازاین حسن انتخاب انتظارمان از سایرمدیران و بخصوص شخص استاندار محترم همکاری تنگاتنگ و صمیمانه باشورای پنجم وشهرداردلسوز ومردمی اهواز می باشد .

اطمینان دارم دولت محترم نیز درحمایت و احقاق حقوق مردم نجیب وشریف خوزستان خصوصا عشایرغیورهرگزکوتاهی نخواهد کرد؛


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار