شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۶۳۲
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۲ - ۰۹:۰۵

فرمانده انتظامی ایذه از دستگیری کلاهبردارانی که با وعده درمان مشکل نازایی زنان اقدام به سرقت طلاجات آن‌ها در شهرستان‌های ایذه، باغملک و رامهرمز کرده بودند خبر داد.

به نقل از پایگاه خبری پلیس، اسماعیل صفری اظهار کرد: به‌دنبال شکایت شخصی مبنی بر اینکه فردی با عنوان فالگیر و رمال از همسر وی برای درمان مشکل نازایی‌اش طلاجاتش را سرقت و متواری شده است، بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام یک‌سری تحقیقات گسترده و اقدامات اطلاعاتی و پلیسی با همکاری ماموران پاسگاه انتظامی دهدز نهایتاً مخفیگاه یک نفر از متهمان را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی در یک اقدام منسجم وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی ایذه تصریح کرد: متهم در بازجویی‌های فنی پلیس به کلاهبرداری با شگرد دعانویسی و رمالی، با همدستانش اقدام به سرقت طلاجات از چهار نفر، در شهرستان‌های ایذه، رامهرمز و باغملک اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان ایذه، با اشاره به شیوه و شگرد کلاهبردار گفت: متهم با مراجعه به روستاها، تحت عنوان دعانویس پس از شناسایی سوژه‌های بیمار و بالاخص زنانی که مشکل نازایی داشتند، به آنها اعلام می‌کرد که طلاجاتشان طلسم شده‌اند و باید چند روز حبس باشند.

وی اضافه کرد: متهم با گرفتن طلاجات از بیمار، آن‌ها را درون یک پاکت پیچانده و با نخ دور آنرا محکم می‌بست و در یک فرصت مناسب بسته طلاجات را با بسته‌هایی که از قبل آماده کرده بود تعویض کرده و به صاحب طلاجات اعلام می‌کرد که طلاجات را تا چند روز در رختخواب گذاشته و به آنها دست نزند، و بلافاصله محل را ترک می‌کرد.

 

سرهنگ صفری در پایان خاطرنشان کرد: با بازجویی‌های پلیسی، دو نفر از همدستان متهم دستگیر شدند، که پس از تشکیل پرونده تحقیقات بیشتر برای دستگیری دیگر متهمان همچنان ادامه دارد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار