اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۶۸۸۲
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۵
شوشان خرمشهر :  بیش از یک ماه است که از معارفه ی مصطفی اگزوشنی بعنوان سرپرست اموزش و پرورش خرمشهر همزمان با تودیع غیابی عبدالحافظ عنبری مدیر پیشین این اداره میگذرد اما این اداره همچنان درآستانه ی آغاز سال تحصیلی جدید بلاتکلیف است . 

پیش از این شنیده ها حاکی از این بود که مسئولین استانی در معارفه اگزوشنی خبر از معرفی یک هفته ای رئیس جدید داده بودند ولی اکنون با گذشت بیش ازیک ماه همچنان اخبار خوبی از پایان این روند بگوش نمیرسد .

گفته میشود انتخاب اگزوشنی معاون مالی و پشتیبانی بعنوان سرپرست درحالی انجام شد که توافقی بین مسئولین برای گزینش مدیر جدید صورت نگرفته بود و قرار بود تا انتصاب رییس جدید ، جهت انجام امور جاریه از سرپرست استفاده شود .
طولانی شدن این پروسه تا کنون مشکلاتی را به همراه داشته : اول اینکه مدیران و کارشناسان، بعلت فقدان مدیر با اختیارات کامل ، انگیزه و راهکاری برای برنامه ریزی بلندمدت ندارند و خیلی از برنامه ها امکان  اجرایی شدن ندارد.

همچنین انتصاب مدیران وجذب مربیان پیش دبستانی وحق التدریس در زمان سرپرستی ایشان موضوعی ست که جای تامل و بررسی دارد. 
ممکن است ادارات دیگر و از جمله منطقه ازاد بخاطر مشخص نبودن رییس اداره اقدامی در جهت تامین اعتبار نکنند، درصورتیکه اخباری از تخصیص اعتبار به شهر همجوار (ابادان) به گوش میرسد.

با توجه به اینکه در استانه ی مهر ماه هستیم این بلاتکلیفی برای مدارس و کل سیستم اموزشی، خسران و زیان غیرقابل جبرانی را به همراه خواهد داشت. همه موارد ذکر شده و مواردی دیگر ما را به این نتیجه میرساند که می بایست هر چه زودتر وضعیت ریاست اموزش و پرورش خرمشهر مشخص شده و همه کارکنان از این بلاتکلیفی خارج شوند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار