شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۶۹۴۲
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۱

 تعدادی از کارگران پیمانکاری شرکت بهکار شیوا به دلیل آنچه که پرداخت نشدن حقوق و دستمزد پنج ماه گذشته خود عنوان کردند یکشنبه روبه روی ساختمان منطقه آزاد اروند تجمع کردند.

به گزارش رسانه ها از ابادان، این کارگران مدعی هستند: زیر نظر شرکت بهکار شیوا پیمانکار سازمان منطقه آزاد اروند در بخش های خدمات شهری و پسماند منطقه 2 شهرداری آبادان مشغول کار هستند و مدت پنج ماه است که حقوق و مزایا دریافت نکردند.

یکی از کارگران در این باره به ایرنا گفت:پرداخت نشدن دستمزد ناچیز آن هم در روزهای گرم و دمای بالای 50 درجه و شرجی هوا دور از انصاف است.

وی اظهارکرد: با توجه به در آستانه بازگشایی مدارس، توان فرستادن فرزندان خود به مدرسه را نداریم و مسئولان باید فکری به حال ما کنند.

مدیر عامل شرکت بهکار شیوا نیز در این باره به ایرنا گفت:شرکت طبق قرارداد خود با سازمان منطقه آزاد اروند حقوق کارگران را تا فروردین گذشته پرداخت کرده و حق بیمه آنها نیز تا مرداد پرداخت شده است.

ایوب یعقوب زاده افزود:متاسفانه سازمان منطقه آزاد اروند در پرداخت حقوق کارگران همکاری مناسبی ندارد و این عامل باعث شده تا حقوق آنها به تعویق افتد.
و
ی اظهارکرد:سازمان منطقه آزاد اروند خواستار تعدیل نیرو و کاهش ساعت اضافه کاری کارگران است که با توجه به حجم بالای کار این کارگران کاهش اضافه کاری آنها دور از انصاف است.

تلاش برای گفت و گو با مسئولان منطقه آزاد اروند به دلیل پاسخگو نبودن مسئولان بی نتیجه ماند.

منبع: ایرنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار