اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۷۰۷۰
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۴
رییس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر اهواز با انتقاد از عملکرد شرکت کیسون در اجرای پروژه قطار شهری اهواز گفت: متاسفانه در حال حاضر این پروژه راکد مانده است و اگر کیسون روند پیشین خود را ادامه دهد قطعا به دنبال شرکت جدیدی برای این پروژه می‌رویم. 
  
مازیار جهانبخشی با ابراز نارضایتی از روند اجرا و پیشرفت فیزیکی پروژه قطار شهری اهواز، اظهار کرد: متاسفانه در حال حاضر این پروژه راکد مانده است و حتی با همان روند کند پیشین هم حرکت نمی‌کند. 
  
وی تصریح کرد: بر اساس آنچه که شنیده‌ایم و در برخی جلسات مطرح شده است، ظاهرا دنبال شرکت جدیدی هستند تا جایگزین شرکت کیسون پیمانکار فعلی پروژه قظار شهری اهواز شود. شورای شهر نیز به جد دنبال تعیین تکلیف این پروژه است. 
  
این عضو شورای اسلامی شهر اهواز با ابراز بی‌اطلاعی از آخرین اقدامات برای خلع ید کیسون از پروژه مترو اهواز، عنوان کرد: با صدور حکم شهردار منتخب و آغاز به کار آقای کتانباف مطمئنا جلساتی برای تعیین تکلیف این مساله برگزار خواهیم کرد. 
  
جهانبخشی ادامه داد: اگر کیسون بتواند با یک برنامه خاص و در زمان‌بندی مشخص‌شده به تعهدات خود عمل کند شاید بتوانیم با این شرکت در فازهای بعدی این پروژه ادامه همکاری داشته باشیم اما اگر کیسون روند پیشین خود را ادامه دهد قطعا به دنبال شرکت جدیدی برای این پروژه می‌رویم. 
  
وی بیان کرد: از مخالفان عملکرد شرکت کیسون در پروژه مترو اهواز هستم. معتقدم نیازی نیست مجددا با شرکتی که نتوانسته است در این مدت به  تعهدات خود عمل کند، همکاری کنیم اما در این زمینه مجموعه باید تصمیم‌گیری کند. 
  
رییس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر اهواز افزود: منتظر صدور حکم آقای کتانباف هستیم تا جلساتی برگزار کنیم و بتوانیم در زمینه پروژه قطار شهری اهواز و پیمانکار آن تصمیم‌گیری کنیم. 

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار