اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۷۲۰۲
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۰
گزارش شوشان از جلسه شورای اداری شهرستان اهواز / مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب اهواز: آبگرفتگی در فصل باران معضلاتی را برای شهرداری، آب و فاضلاب و شهروندان اهواز ایجاد می کند / کانال های روباز جمع آوری آب های سطحی لایه روبی می شوند / تا پایان سال 40 درصد پساب و فاضلاب واریزی به رودخانه کارون مهار می شوند
در فصل بارندگی در شهر اهواز به دلیل عدم اجرای شبکه آب های سطحی در گذشته، مشکلات گرفتگی معابر به شدت نمود پیدا می کند...
شوشان: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب اهواز در جلسه شورای اداری شهرستان اهواز با اشاره به مشکل آبگرفتگی معابر در فصل بارندگی در این شهر ، گفت: در فصل بارندگی در شهر اهواز به دلیل شرایط توپوگرافی و هموار بودنش و نیز عدم اجرای شبکه آب های سطحی در گذشته، مشکلات گرفتگی معابر به شدت نمود پیدا می کند و معضلاتی را برای شهرداری، آب و فاضلاب و شهروندان ایجاد می کند.

به گزارش شوشان ، وی ادامه داد: مجاری عبور فاضلاب، منهول ها و خطوط اصلی انتقال فاضلاب هم جوابگوی آب های سطحی نیست به همین دلیل این مشکلات باقی می مانند و ایجاد دردسر می کنند. در حال حاضر در حال لایروبی کانال های روباز هستیم و انتظار داریم شهرداری به این امر مهم توجه کند و پیش از آغاز فصل بارندگی نسبت به رفع این معضل اقدام کند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب اهواز یادآور شد: در حال حاضر بیش از 42 پروژه مختلف در شهرستان اهواز داریم که باعث دردسر برای شهروندان می شود لذا با توجه به این که کار زیرساختی قابل توقف نیست، نیازمند تعامل و صبوری مردم اهواز برای تکمیل این برنامه ها هستیم.

به گزارش شوشان ، کریمی درخصوص پروژه های در دست اجرای این شرکت گفت: دو کلکتور شرق و غرب در ساحل چپ و راست کارون برای مهار فاضلاب که مشکل اساسی شهر اهواز بود، بزودی اجرایی می شود. این کلکتور همه فاضلاب و پسابی که به کارون سرازیر می شود را مهار و به تصفیه خانه های شرق و غرب اهواز منتقل می کند.

وی افزود: پیش از اجرای این کلکتورهای بزرگ، پنج نقطه بسیار مهم که حدود 40 درصد پساب و فاضلاب واریزی به رودخانه کارون را تشکیل می دهند، تا پایان سال به وسیله 27 کیلومتر خط کلکتور و انتقال آن به دو تصفیه خانه غرب و شرق اهواز مهار می شود

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب اهواز با اشاره به بحث تکمیل دو منبع بسیار مهم در شهر اهواز اذعان داشت: با انتقال یک خط 750 به مخازن ارتفاعات حصیرآباد، مشکلات کمی و کیفی شرق اهواز در بحث آب شرب حل می شود. همچنین برای حل مشکل آب شرب در غرب اهواز تلاش داریم تا یک مخزن 50 هزار متر مکعبی قدیمی را وارد مدار کنیم. 





















نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار