اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۷۲۹۴
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۶
گزارش شوشان از نشست احزاب و فعالین سیاسی زنان خوزستان / مدیرکل بانوان استانداری: زنان سهم مهمی در توسعه دارند و نقش آن ها باید پررنگ تر شود
باید بستر حضور بانوان را در قدرت سیاسی در استان فراهم کنیم ولی برای این کار باید در تصمیم گیری ها تاثیرگذار باشیم تا بتوانیم در حوزه زنان گام برداریم.
 

شوشان: نخستین نشست احزاب و فعالین سیاسی زنان خوزستان با موضوع چالش ها و راهکارهای مشارکت سیاسی زنان در سالن شهید رجایی استانداری خوزستان برگزار شد.

به گزارش شوشان ، فرانک موسوی مدیرکل بانوان استانداری با اشاره به لزوم مشارکت زنان در عرصه های اجتماعی، سیاسی و فرهنگی اظهار کرد: باید سهم و نقش بانوان را در توسعه در نظر بگیریم چون زنان سهم مهمی در توسعه دارند و نقش آن ها باید پررنگ تر شود.

وی با بیان این که حضور زنان در عرصه سیاسی به دو شکل می تواند جلوه پیدا کند، گفت: تاثیرگذاری در تصمیم گیری های کلان سیاسی و داشتن سهمی در قوه مقننه و تصمیم گیری ها در قدرت سیاسی دو عرصه سیاسی است که حضور زنان در آن ها می تواند جلوه گر شود.

موسوی با اشاره به مهیا بودن ظرفیت حضور بانوان در عرصه های مختلف گفت: باید بستر حضور بانوان را در قدرت سیاسی در استان فراهم کنیم ولی برای این کار باید در تصمیم گیری ها تاثیرگذار باشیم تا بتوانیم در حوزه زنان گام برداریم.

وی ادامه داد: در حال حاضر وقتی بحث قدرت سیاسی می شود زنان را نادیده می گیرند بنابراین امیدواریم در تعامل با خانه احزاب بتوانیم زمینه حضور فعال بانوان را در حوزه های مختلف فراهم کنیم.

مدیرکل بانوان استانداری یادآور شد: یکی از وظایف احزاب، آموزش، تقویت و پشتیبانی نیروها است بنابراین انتظار داریم با اجرای این امر توسط احزاب بانوان هم بتواند در تصمیم گیری ها مشارکت داشته باشند.
































 

 


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار