اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۷۳۰۳
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۰:۳۲
گزارش شوشان از نشست احزاب و فعالین سیاسی زنان خوزستان/ مستانه خواجه گیری نایب رییس حزب کارگزاران خوزستان: انتقاد از عدم مشارکت زنان در مدیریت خوزستان / بانوان در زمان انتخابات به مشارکت فراخوانده می شوند ولی در زمان تقسیم پست ها کنار گذاشته می شوند
برای ترمیم نگاه مخرب به زنان، پیش از کلاس های آموزشی برای زنان، باید برای مردان کلاس آموزشی گذاشت
شوشان: نخستین نشست احزاب و فعالین سیاسی زنان خوزستان با موضوع چالش ها و راهکارهای مشارکت سیاسی زنان در سالن شهید رجایی استانداری خوزستان برگزار شد.

به گزارش شوشان ، مستانه خواجه گیری نایب رییس حزب کارگزاران استان خوزستان با گرامیداشت یاد شهدای جنگ تحمیلی به ویژه زنان شهید دوران مقدس اظهار کرد: باید یادی کنیم از زنان به ویژه زنان عرب که بیش ترین شهدا را در زمان جنگ به کشور تقدیم کردند.

 وی تصریح کرد: برای ترمیم نگاه مخرب به زنان، پیش از کلاس های آمورزشی برای زنان، باید برای مردان کلاس آموزشی گذاشت چون نگاه مردها منبعث از زنانی است که در طول عمرش با آن ها زندگی کرده است. 

نایب رییس حزب کارگزاران استان خوزستان با انتقاد از عدم مشارکت زنان در مدیریت استان عنوان کرد: بانوان در زمان انتخابات و رای دهی به مشارکت فراخوانده می شوند ولی در زمان تقسیم پست ها کنار گذاشته می شوند.

خواجه گیری یادآور شد: بانوان تا قدرت نداشته باشند، دیده نمی شوند ولی برای همین قدرت هم باید ثابت کنیم که می توانیم در حالی که آقایان نیاز به اثبات خودشان ندارند.


































نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار