پایگاه خبری شوشان بنا به درخواست مخاطبین ، بیوگرافی و اطلاعاتی از راه یافتگان به شورای شهر اهواز منتشر می کند. در این بخش،  مروری خواهیم داشت به زندگی و سوابق سید جواد رضوی.

"> سید محمد جواد رضوی / مدیرکل سابق آموزش و پرورش در شورای شهر اهواز
شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۷۴۶
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۷

پایگاه خبری شوشان بنا به درخواست مخاطبین ، بیوگرافی و اطلاعاتی از راه یافتگان به شورای شهر اهواز منتشر می کند. در این بخش،  مروری خواهیم داشت به زندگی و سوابق سید جواد رضوی.

 

 

 

 

سیدمحمدجواد رضوی متولد هندیجان و عضو یک خانواده ی مذهبی است که به سیادت، صداقت، حسن شهرت و سلامت نفس معروف و همواره مورد احترام مردم بوده اند.

در اوج مبارزات ملت ایران به رهبری حضرت امام(ره) در سال های 56 و 57 سهم عمده ای داشت و با آغاز جنگ تحمیلی به مدت 18 ماه در مناطق عملیاتی از مرزهای اعتقادی و جغرافیایی سرزمین خود دفاع نمود و در طول سال های پس از پیروزی انقلاب همواره در خدمت نظام و گوش به فرمان امام(ره) و مقام عظمای ولایت و رهبری بوده است.

رضوی در سال 1363 پس از موفقیت در کنکور سراسری به دانشگاه اصفهان راه یافت و در ادامه موفق به اخذ مدرک کارشناسی ارشد در رشته مدیریت دولتی گردید و هم اکنون مدرس دانشگاه و مراکز تربیت معلم است.

دلی پر درد و سری پرشور از خدمت به نظام و مردم از او مدیری توانمند و کارآزموده ساخت تا سه سال رییس آموزش و پرورش، پنج سال معاون پرورشی و تربیت بدنی استان خوزستان، سه سال مدیرکل آموزش و پرورش استان خوزستان و دو سال مسئولیت دفتر شورای نگهبان در اهواز را تجربه نماید. همچنین مدیریت آموزشی ایرانیان خارج از کشور در سوریه، لبنان و اردن به مدت سه سال، عضویت در شورای راهبردی دانشگاه های استان خوزستان، عضویت در شورای ورزش و بهداشت استان و اجرای چندین پروژه ی علمی و پژوهشی در زمینه های آموزشی، فرهنگی و اجتماعی را در کارنامه دارد.

مختصری از سوابق

* مدیر کل آموزش و پرورش استان خوزستان

* مدیر کل نمونه کشور در سال 1386

* معاونت پرورشی و تربیت بدنی استان خوزستان

* مشاور وزیر پیشین آموزش و پرورش

* مدیریت آموزشی ایرانیان خارج از کشور در سوریه، لبنان و اردن

* مدرس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز

* مدرس دانشگاه فرهنگیان (تربیت معلم)

* عضو شورای راهبردی دانشگاه های استان خوزستان

* رییس شورای بسیج دانش آموزی استان خوزستان

* دبیر کانون تربیت اسلامی استان خوزستان

* رییس دفتر نظارت شورای نگهبان در اهواز

* عضو شورای بهداشت و درمان استان خوزستان

* عضو شورای ورزش و جوانان استان خوزستان

 

وی معتقد است : شورای شهر اهواز 21 عضو دارد و باید جمعی تصمیم گیری کرد و نباید هر کس به سلیقه خود رفتار کند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار