اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۷۶۵۴
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۳
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده ‌گفت: به دستور رئیس جمهوری شتابی در دولت دوازدهم ایجاد شده که نتیجه آن در اختیار قرار دادن ۳۰ درصد از پست‌های مدیریتی کشور به زنان است.

معصومه ابتکار امشب در نشست با بانوان مدیر، اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا و سازمان های مردم نهاد سیستان و بلوچستان اظهار داشت: استان سیستان و بلوچستان یک  نمونه موفق در بعد اجتماعی و سیاست‌گذاری است که مردم نیز به آن اعتماد کردند و دولت نیز فرصت‌هایی را ایجاد کرده که وضعیت و جایگاه زنان آن ارتقا یابد.  

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده ‌گفت: به دستور رئیس جمهور شتابی در دولت دوازدهم ایجاد شده که نتیجه آن در اختیار قرار دادن 30 درصد از پست‌های مدیریتی به زنان است. تمام کارهای ارزنده‌ای که در دولت یازدهم برای مردم شریف سیستان و بلوچستان انجام شده در دولت دوازدهم جدی‌تر ادامه پیدا می‌کند.

وی بیان کرد:  آقای روحانی به استمرار سیاست‌ها و برنامه‌های دولت یازدهم و پیگیری تمامی مطالبات به حق مردم در زمینه‌های مختلف از جمله مباحث اجتماعی و نگاه به عدالت در سهم زنان از مناصب مدیریتی در دولت دوازدهم تاکید دارد.

ابتکار افزود: با گذشت چهار سال شاهد بهبود وضعیت زنان در شاخص‌های مختلف از جمله بهبود وضعیت سواد و آموزش دختران بازمانده از تحصیل هستیم به طوری که جمعیت دختران و نوجوانان بازمانده از تحصیل به شکل چشمگیری رو به کاهش است. اقدامات بسیار خوبی برای دختران بازمانده از تحصیل از لحاظ بهداشتی و دسترسی زنان به بهداشت به ویژه بهداشت باروری صورت گرفته است.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده اضافه کرد: در بحث خدمات درمانی و امکانات بهداشتی  حتی در شهرهای فاقد بیمارستان شاهد پیشرفت‌های زیادی هستیم به ویژه خدمات درمانی که با کیفیت بالا در اختیار مادران و زنان قرار گرفته است.  اقدامات ارزنده‌ای توسط دولت یازدهم برای توسعه کارآفرینی زنان در معرض آسیب و تحصیل کرده انجام شده،  همچنین با توجه به بحث بهداشت، آموزش، اشتغال، هنر و ورزش زنان و بانوان شاهد پیشرفت‌های زیادی در کل کشور و در سطح بین‌المللی بودیم.

منبع: تسنیم


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار