شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۷۶۷۱
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۷
مدیرعامل شرکت خمیرمایه و الکل رازی خبر داد:
شوشان: مدیرعامل شرکت خمیرمایه و الکل رازی گفت: شرکت خمیرمایه و الکل رازی بر اساس ارزیابی های صورت گرفته از سوی مرکز ملی رتبه بندی اتاق بازرگانی ایران ، موفق به دریافت رتبه سیمین سه ستاره شد.

علی احتشامی افزود: در این ارزیابی ، شرکت خمیرمایه و الکل رازی با  امتیاز 3/75 از 100 ، موفق به دریافت گواهینامه سه ستاره سیمین از اتاق رتبه بندی شد که نسبت به سال گذشته 7/4  افزایش امتیاز داشته است.


وی در پایان گفت:  رتبه بندی اتاق بازرگانی ایران هر سال پس از بررسی و ارزیابی بیش از هزار شرکت و سازمان فعال درکشور اعلام می‌شود. رویکرد ارزیابی این رتبه بندی در سه محور خود اظهاری ، ارزیابی بر مبنای صحه‌گذاری اطلاعات اظهار شده و تجزیه و تحلیل آن ها ، ارزیابی نتایج بر مبنای روندها به همراه مقایسه با میانگین‌ها و بهترین‌ها و اهداف توسعه‌ای است. 

توجه ویژه به نگاه سیستمی ، همسویی با نظام‌ها و مدل‌های بین‌المللی رتبه‌بندی  ایجاد تعهد به جاری سازی مقررات و قوانین، تسهیل نیل به اهداف توسعه ای و افق ۱۴۰۴ از اصول بنیادین در طراحی نظام‌های رتبه‌بندی اتاق بازرگانی ایران است .

گفتنی است ، شرکت خمیرمایه و الکل رازی تنها شرکت در هولدینگ توسعه نیشکر و صنایع جانبی است که موفق به دریافت این گواهینامه از مرکز ملی رتبه بندی اتاق بازرگانی ایران شده است
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار