اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۷۷۱۲
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۱
مشاور رسانه ایی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان آبادان؛
آبادان _شوشان : مشاور رسانه ایی فرماندار ویژه شهرستان آبادان ،گفت:تمامی برنامه های فرهنگی مجوز دار مورد حمایت هستند.
شوشان آبادان ؛ محسن سیف امروز یکشنبه (9 مهر ماه ) عنوان کرد : پیرو درج مطالبی در برخی وبسایت ها و کانال های خبری،مبنی بر سنگ اندازی و بوقوع آمدن مشکلاتی پیرامون برگزاری برخی کنسرت ها و برنامه های اخیر لازم است  مواردی در جهت روشن شدن  ابهامات به اطلاع رسانده شود.
وی افزود : در خصوص برگزاری کنسرتها و رخدادهای فرهنگی که  مجوزات قانونی خود را اخذ نموده اند،تمام ارکان اداره کننده ی شهرستان در نقش تعاملگرا ظاهر شده و بسترهای لازم را پیرامون برگزاری این گونه رخدادها هموار ساخته اند.
مشاور رسانه ایی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان آبادان ،ادامه داد : بر خلاف تصور عموم ،علت لغوبرخی از کنسرتها که اقبال برگزاری در آبادان پیدا نکرده است،متاثر از عدم استقبال مردم از خرید بلیط،یا انصراف تهیه کنندگان کنسرتها و یا نبود مکان مناسب برگزاری در زمان مناسب بوده است. در همین باره تمام مستندات و مکاتبات پیرامون همکاری دستگاههای اجرایی شهرستان موجود می باشد.
سیف گفت : با عنایت به موضوعات ذکر شده در سالهای اخیر اجرای کنسرتهای مختلف دارای مجوز در سطح شهرستان با همکاری تمامی نهادهای مربوطه  بدون هیچگونه حاشیه ای برگزار گردیده است .
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار