شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۷۷۵۶
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۲
نماینده مردم اردل و فارسان در مجلس شورای اسلامی از آغاز به کار اولین اجلاس شورای اجرایی بین‌المجالس آسیایی به میزبانی کشور پادشاهی کامبوج خبر داد.

علی کاظمی اعلام کرد: اولین اجلاس شورای اجرایی بین المجالس آسیایی به میزبانی کشور پادشاهی کامبوج در تاریخ ۹ تا ۱۲ مهر سال ۹۶ برابر ۱ تا ۴ سال ۲۰۱۷ آغاز به کار کرد که در این اجلاس نمایندگانی از  ۲۶ کشور  آسیایی و اروپایی حضور دارند.

وی افزود: در روز اول این اجلاس و بعد از انجام مراسم افتتاحیه نایب رئیس مجلس کامبوج و رئیس مجلس این کشور و همچنین دکتر مجیدی دبیر کل بین المجالس آسیایی سخنرانی کردند و حاضرین در اجلاس عکس یادگاری گرفتند.

این نماینده مجلس اضافه کرد: در این اجلاس قرار است پیش نویس قطنعامه‌هایی که در کمیته های چهارگانه  سیاسی به میزبانی پاکستان، کمیته فرهنگی اجتماعی به میزبانی بوتان، کمیته اقتصادی به میزبانی بحرین و کمیته مالی و بودجه به میزبانی امارات متحد عربی آماده شده است در دو روز کاری مورد بررسی قرار گیرد و بعد از ارائه نقطه نظرات هیات های حاضر در جلسه به تصویب برسد.

کاظمی همچنین گفت: در روز اول اجلاس ۹ قطعنامه کمیته دائمی سیاسی و ۶ قطعنامه کمیته دایمی امور اقتصادی و توسعه پایدار و سه قطعنامه کمیته دائمی امور اداری و مقررات مالی به تصویب رسید و در خصوص برنامه ریزی بودجه قرار شد بررسی های بیشتری صورت گیرد.

 علی کاظمی نماینده اردل و فارسان، جلیل رحیمی جهان آبادی نماینده تربت جام و کاظم جلالی نماینده تهران به عنوان نمایندگان هیئت ایرانی در این اجلاس حضور دارند.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار