اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۷۷۷۴
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۱
معاون استاندار خوزستان:
معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان با بیان اینکه تأخیر در انتخاب و انتصاب مدیریت هیچ مجموعه‌ای به صلاح نیست، بر لزوم تعیین تکلیف هر چه سریعتر انتخاب ریاست جدید دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز تأکید کرد. 
  
دکتر علی‌حسین حسین‌زاده در گفت‌وگو با  ایسنا ، اظهار کرد: تا این لحظه وزارت بهداشت از پنج گزینه برای تصدی ریاست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز دعوت و مصاحبه کرده که از این پنج نفر ظاهرا به دو گزینه نهایی رسیده‌اند و مقرر شده که از میان این دو گزینه، رئیس جدید دانشگاه انتخاب شود. 
  
وی ادامه داد: بنا بود هفته گذشته، رئیس جدید این دانشگاه را معرفی کنند اما تا این لحظه چیزی به ما نگفته‌اند. معمولا رئیس دانشگاه علوم پزشکی توسط وزیر بهداشت و با هماهنگی یا نظر استاندار انتخاب می‌شود و اکنون نیز وزیر بهداشت نظر دکتر شریعتی را در این مورد جویا شده و استاندار نیز پاسخ داده که هر کدام از این گزینه‌ها انتخاب شود، ما همکاری خواهیم کرد. 
  
معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان با تأکید بر لزوم تعیین تکلیف هر چه سریعتر انتخاب رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز بیان کرد: با توجه به تعداد زیاد بیمارستان‌های استان خوزستان، هر چه سریعتر باید رئیس جدید این دانشگاه انتخاب شود و روی کار بیاید زیرا تأخیر در انتخاب مدیریت هر مجموعه‌ای به صلاح نیست. 
  
حسین‌زاده ادامه داد: این فاصله در انتخاب مدیریت مجموعه باعث رها شدن کارها می‌شود بنابراین وزارت بهداشت باید هر چه سریعتر این موضوع را تعیین تکلیف کند. برای ما هم جای سوال دارد که چرا در انتخاب ریاست این دانشگاه، این تأخیر ایجاد شده است. تأخیر در این زمینه باعث فترت در کارها می‌شود. 
  
وی افزود: ما نیروهای کارا و متعهد زیادی در استان داریم، چه افرادی که به عنوان گزینه تصدی ریاست دانشگاه علوم پزشکی اهواز به وزارت بهداشت دعوت شده‌اند و با آنها مصاحبه شده است و چه افرادی که با آنها مصاحبه‌ای نشده است. با توجه به حیاتی بودن این امر و تعداد زیاد بیمارستان‌های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی اهواز، باید این بلاتکلیفی هر چه سریعتر حل شود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار