شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۷۸۵۴
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۱
شوشان: آیین تجلیل از پیرغلامان و مداحان حسینی در بیت الزهرای اندیمشک برگزار شد. در مراسم سومین روز شهادت حضرت اباعبداله الحسین (ع) و سالروز شهادت امام سجاد (ع) ، پس از اقامه نماز ظهر و عصر از پیرغلامان، مداحان و ذاکران اهل بیت(ع) در بیت الزهرا (س) اندیمشک باحضور نماینده ی مردم اندیمشک تجلیل و قدردانی شد.

نماینده مردم اندیمشک در آئین تجلیل از پیرغلامان و ذاکران امام حسین (ع) در بیت‌الزهرا (س) اندیمشک اظهار کرد: اگر امروز همه در این مجلس حضور به هم رساندیم هدف تجلیل و تکریم از کسانی است که شبانه روز به عزاداران حسین (ع) خدمت کرده و امروز نوکری در مکتب ابا عبدالله (ع) افتخار خدمت به عزیزان را پیدا می‌کند.

وی افتخار عالمان را سینه‌زنی در جمع عزاداران دانستند و افزود: حسین متعلق به شیعه نیست حسین (ع) متعلق به همه انسان‌ها و ادیان است و هم‌وطن ارمنی ما نذر می‌کند حاجت می‌گیرند و به عزاداری امام مظلوم (ع) می‌پردازند.

وی در ادامه گفت: امروز فرزندان شهید مدافع حرم ایران در سوریه نه برای خاک بلکه برای حریمی که خداوند تعیین کرده در کنار حسین، زینب و اهل بیت (ع) در راه و سیره اهل بیت (ع) واسلام ناب محمدی می‌جنگد.



نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار