شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۷۸۹
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۴

نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی گفت: نخستین اقدام شوراهای شهر در دوره جدید انتخاب شهردار است در صورتی که باید در این باره تامل کرد و از اقدام شتابزده پرهیز شود.

سید راضی نوری امروز در گفت‌وگو با فارس در شوش اظهار کرد: همیشه در روزهای نخست آغاز به کار شوراهای شهر ابتدایی‌ترین اقداماتی که شورای شهر در دستور کار خود قرار می‌دهد انتخاب شهرداری جدید است در صورتی که باید این اقدام حساب‌شده و دقیق انجام شود.

وی افزود: در سال‌های قبل به نوعی اثبات حضور شورای جدید تغییر شهردار در روزهای نخست آغاز به کار بوده است در صورتی که باید در این باره بسیار حساب شده و مهندسی شده عمل کرد تا مدیریت شهری دچار مشکل نشود.

وی با اشاره به اینکه شهرداری‌ها نهادهایی غیر دولتی و مستقل هستند، خاطر نشان کرد: باید به نحوی عمل کرد که مدیریت شهری دچار تلاطم و فرسودگی نشود و انتخاب صحیح در این مورد نیاز مبرمی است که باید با تامل انجام شود.

*تغییر شهردار در بسیار موارد چاره ساز نیست

وی با اشاره به اینکه باید مشکلات را به صورت ریشه‌ای بررسی کرد، افزود: در شوراهای شهر نیازمند همدلی و همکاری هستیم و ابتدا باید تلاش کنیم تا مشکات برطرف شود.

وی با اشاره به اینکه شوراهای اسلامی شهر به همه شهر تعلق دارند، گفت: نباید با برداشت ناصحیح از شورای اسلامی شهر آن را تنها به شهرداری منحصر و محدود کرد.

نوری با تاکید بر اینکه باید برای مشکلات مالی شهرداری اقدامی عملی کرد، گفت: باید تلاش کنیم تا گامی موثر در رفع مشکلات شهرداری برداشته شود و در این زمینه از همه توان خود باید استفاده کنیم.

*اعضای شورای شهر باید برنامه داشته باشند

نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی گفت: باید برای رفع مشکلات مردم و شهرداری برنامه‌های عملی داشت و در این زمینه از همه استعدادها باید استفاده کرد.

نوری تاکید کرد: رفع مشکلات نیازمند استفاده از همه توانمندی‌هاست و در این زمینه باید کوشید تا همه استعدادها برای رفع مشکلات شکوفا شود.

 

وی گفت: در اکثر شهرداری‌های کشور حقوق‌های معوق گریبان شهرداری‌ها را گرفته است و باید برای رفع مشکلات کارکنان و کارگران شهرداری برای رفع این مشکلات اقدام کرد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار