اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۸۰۱۵
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۴
دارت انداز جوان کشورمان با برتری مقابل نماینده ایرلند قهرمان جهان شد و یک مدال طلای جهانی دیگر برای کشورمان در رقابت‌های ژاپن به ارمغان آورد.

سایت فدراسیون انجمن‌های ورزشی: دنیز هشتبران، دارت انداز جوان کشورمان با برتری مقابل نماینده ایرلند قهرمان جهان شد و یک مدال طلای جهانی دیگر برای کشورمان در رقابت‌های کوبه ژاپن به ارمغان آورد.
 
هشتبران در دیدار فینال مسابقات انفرادی دختران با حساب 6 بر 4 «کتی شلدون» از ایرلند را مغلوب کرد و روی سکوی نخست دارت جهان ایستاد.
 
هشتبران با یک رکورد تاریخی مدال طلای جهان را به چنگ آورد. او با 7 برد پیاپی مقابل نمایندگان سوئد، آلمان، کانادا، ایرلند، روسیه، هلند و ایرلند و بدون باخت به این مهم دست پیدا کرد.
 
این در حالی است که دنیز هشتبران به همراه مهشاد عوض زاده روز گذشته در رقابت‌های دوبل دختران، اولین مدال طلای تاریخ دارت ایران در مسابقات جهانی را به ارمغان آورده بودند.
 
بدین ترتیب تیم دارت جوانان ایران با کسب نشان طلای دنیز هشتبران در رقابت‌های انفرادی دختران, مدال طلای دوبل دختران ، نشان برنز امیرعلی میرزایی در انفرادی پسران و دو عنوان پنجمی مهشاد عوض‌زاده در بخش انفرادی دختران و تیم دوبل پسران متشکل از امیرعلی میرزایی و ایلیا خوشنودی در مجموع تیمی بعد از تیم هلند و برای اولین بار در تاریخ به عنوان نایب قهرمانی جهان دست یافت.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار