شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۸۱۰۱
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۰
بازیکن تیم فوتسال ملی‌حفاری با اشاره به بازی حساس این هفته تیمش برابر گیتی‌پسند، گفت: همه به این بازی نگاه خاصی دارند و باتوجه به این‌که هر دو تیم در کورس هستند، در این دیدار محکوم به برد هستیم.
بهزاد عظیمی در خصوص عملکرد حفاری تا این‌جای رقابت‌ها، گفت: ما سعی کردیم در این فصل نیز همان روند سال‌های گذشته را داشته باشیم، البته امسال یک‌سری نواقص در تیم‌مان داشتیم که برطرف شدند. درست است که ما فصل را خوب آغاز نکردیم ولی به نظرم رفته رفته، کیفیت‌مان بسیار بهتر شد و به مرور زمان بهتر از این هم خواهد شد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا امسال حفاری ‌می‌تواند روی سکو باشد؟ گفت: روی سکو بودن دور از دسترس نیست و همه چیز به همت و تلاش خودمان برمی‌گردد. ما نگاه‌مان به رده‌های بالای جدول نیز است و تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که در بازی‌هایی که داریم، پیروز باشیم. امیدوارم روند و مسابقات تیم‌های بالای جدول هم به صورتی پیش برود که ما شانس کسب سکو را داشته باشیم.

بازیکن تیم فوتسال ملی‌حفاری عنوان کرد: همیشه تمرین کردن مهم نیست و گاهی مواقع باید مدیران از ما حمایت داشته باشند تا از نظر روحی نیز آماده باشیم و به نظرم با فراهم شدن تمام شرایط، قهرمانی دور از دسترس نیست، چرا که از تیم‌های دیگر چیزی کم نداریم.

وی بیان کرد: در حال حاضر آقای کریمی، مدیرعامل باشگاه ملی‌حفاری شده که خود او سال‌ها است در ورزش حضور دارد و فردی ورزشی است. آقای کریمی خیلی بهتر می‌تواند به ورزش توجه کند و از این‌که او مدیرعامل شده است، بسیار خوشحال هستیم. نگاه او نگاهی ورزشی است و امیدوارم با حضور وی روند رو به رشد خوبی را داشته باشیم.

عظیمی در خصوص سطح لیگ در فصل جاری نیز گفت: هر سال لیگ نسبت به فصل گذشته سخت‌تر می‌شود و این نشان می‌دهد که کیفیت بازیکنان بسیار بالا رفته است و همه می‌خواهند پیروز میدان باشند و از طرفی هم فوتسال ایران، سومی جهان را یدک می‌کشد و طبیعی است که باید یک لیگ خوب و پویایی داشته باشیم.

وی درباره وضعیت خودش پس از مصدومیت اخیر هم عنوان کرد: قرار بود همراه با تیم‌ملی دانشجویان عازم مسابقات شوم که با بدشانسی مواجه شدم و در یکی از بازی‌‌های لیگ از ناحیه انگشت دست دچار مصدومیت شدم و نتوانستم تیم‌ملی دانشجویان را همراهی کنم. امیدوارم دیگر این مصدومیت‌ها تمام شود و با آمادگی در مسابقات حضور داشته باشم.

بازیکن تیم فوتسال ملی حفاری افزود:‌ فصل گذشته نیز مسابقات را خیلی خوب آغاز کردم ولی در ادامه دچار پارگی رباط صلیبی شدم و هر چند با کمک پزشکان برگشتم ولی نتوانستم فصل را به خوبی ادامه دهم. امسال هم از نظر روحی - روانی و جسمی در شرایط خوبی به سر می‌برم که در این راستا تمام اعضای تیم بسیار به من کمک داشتند و امسال هم توانسته‌ام به روزهای خوب سال‌های قبل برگردم و ان‌شاءالله بهتر از این خواهم شد.

وی درباره حضور در تیم‌ملی هم گفت:‌ تمام توانم را بکار می‌گیرم که آقای ناظم‌الشریعه سرمربی تیم‌ملی، من را ببیند.

عظیمی در خصوص قضاوت داوران در فصل جاری لیگ برتر کشور نیز اظهارکرد: با توجه به این‌که سطح لیگ بالا رفته است، انتظار همه این است که سطح قضاوت‌ها نیز بالا برود. احترام بسیاری برای داوران قائلم ولی به نظرم داوران باید بدون اشتباه سوت بزنند و امیدوارم آن‌طور که در حد لیگ‌مان است، سوت بزنند و حق تیمی ضایع نشود.

وی گفت: امیدوارم امسال حفاری جایگاه خوبی کسب کند و بازهم می‌گویم قهرمانی دور از دسترس نیست و تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که به این مهم دست پیدا کنیم. امیدوارم در این راستا مسوولان هم به کمک‌ کنند.

بازیکن تیم فوتسال ملی‌حفاری در پاسخ به این سوال که چرا امسال حفاری نوسان داشته است؟ عنوان کرد: ما خیلی راحت بازی می‌کنیم و موقعیت‌های زیادی روی دروازه حریفان ایجاد می‌کنیم و حتی تا آستانه فروپاشی دروازه حریفان پیش می‌رویم ولی نمی‌دانم چرا توپ‌های‌مان تبدیل به گل نمی‌شود. ما به سختی گل می‌زنیم ولی به راحتی گل می‌خوریم. ان‌شاءالله این نقص هم برطرف شود، چرا که همین موضوع، فشار مضاعفی به تیم وارد می‌کند، البته خدا را شکر در بازی قبلی با نتیجه 6 بر 2 پیروز شدیم و از این فشار کاسته شد.

وی با اشاره به بازی حساس تیمش برابر گیتی‌پسند نیز گفت: بازی با گیتی‌پسند همیشه شرایط خاص خودش را دارد و فرقی نمی‌کند که در اهواز یا اصفهان برگزار شود، همه به این بازی نگاه خاصی دارند و با توجه به این‌که هر دو تیم در کورس هستند، محکوم به برد هستیم و اگر می‌خواهیم روی سکو برویم باید از این بازی دست پر برگردیم.
/ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار