اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۸۱۰۵
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۰
سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات خوزستان عنوان کرد:
سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: انتظار داریم 13 آبان به عنوان یک حرکت نمادین و کار محوری در نهاد آموزش و پرورش مورد توجه قرار گیرد تا دانش آموز، معلم و شهادت دانش آموزان به صورت ویژه در بنیاد شهید و آموزش و پرورش مورد عنایت خاصی قرار گیرند.


حجت الاسلام سیدلطف الله سپهر، سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، ظهر امروز، در جلسه ستاد هماهنگی 13 آبان با اشاره به اینکه تبعید امام راحل(ره) در محرم سال 42، 13 آبان سال 57 و تسخیر لانه جاسوسی سه پیشامد بزرگ در تاریخ انقلاب اسلامی است، افزود: ملت ایران به حمایت از مرجعیت شیعه و تبعید امام در دوران خفقان پهلوی به خیابان ها ریخت و شهدای بسیاری را تقدیم کرد و عمق اعتقاد به مرجعیت تشیع را نشان داد.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان با اشاره به اینکه به 13 آبان سال 57 به دیده حرکت اعتقادی توجه شود، ابراز داشت: در چنین روزی کربلایی برای آموزش و پرورش به وجود آمد و صدها دانش آموز مظلومانه و معصومانه به شهادت رسیدند و انتظار داریم 13 آبان به عنوان یک حرکت نمادین و کار محوری در نهاد آموزش و پرورش مورد توجه قرار گیرد تا دانش آموز، معلم و شهادت دانش آموزان به صورت ویژه در بنیاد شهید و آموزش و پرورش مورد عنایت خاصی قرار گیرند.

این مقام مسؤول با بیان اینکه خون دانش آموزان پیروزی انقلاب اسلامی و حضور امام راحل را تسریع داد، خاطرنشان ساخت: تسخیر لانه جاسوسی ابهت آمریکا را برای همیشه در جامعه جهانی شکاند و این ابهت از سوی یک انقلاب نوظهور هنوز سازمان نیافته تشکیلاتی و مدیریتی از میان رفت و ثابت شد که آمریکا سیلی خور و قابل تسخیر است.

حجت الاسلام سپهر عنوان داشت: تأثیرگذاری 13 آبان بنا به فرموده امام امت از انقلاب اول ملت ایران کم اهمیت تر نیست و چنین روزی فرصتی برای تبیین اهداف استکبار، خیانت های آمریکا و پایمالی حقوق ملت ایران است که در صورت نبودن تحریم ها و ظلم های آمریکا، قطعا جزء کشورهای برتر بودیم هر چند که علی رغم سخت گیری ها باز هم در میان کشورهای برتر تکنولوژی و دستاوردهای علمی هستیم.

وی به بدعهدی های آمریکایی ها اشاره کرد و گفت: ترامپ هر روز گفتمان جدیدی علیه انقلاب اسلامی مطرح می کند و در سازمان ملل توهین های علیه ملت و نظام اسلامی بر زبان راند که شایسته خودش و نوکرانش است.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان با بیان اینکه ایران مرکز صدور اندیشه نبوی و ائمه اطهار است، تصریح کرد: تا پیش از انقلاب اسلامی، دنیا فرقه و مذهب تشیع را نمی شناخت حال آنکه امروزه دوستداران حسینی در خیابان های نیویورک و لندن عزاداری می کنند و همه با تشیع علوی و حسینی آشنا شده اند.

این مقام مسؤول اهتمام و توجه ویژه به 13 آبان را خواستار شد و گفت: شأنیت چنین روزی برای تجلیل از شهدای دانش آموز و حرکت دانشجویان پیرو خط امام، پاسداشت حریم مرجعیت شیعه و امام راحل حفظ و به تبیین اهداف آن پرداخته شود.

حجت الاسلام سپهر ابلاغ دستورهای جلسه به فرمانداران و بخشداران برای تشکیل ستادهای شهرستانی و همچنین به دستگاه های دولتی برای فعالیت های فرهنگی را خواستار شد و برگزاری کنگره های شعری، سخنرانی در خطبه های نماز جمعه پیرامون اهمیت 13 آبان، تهیه دست نوشته های دانش آموزی و برگزاری گفتمان های دانش آموزی و دانشجویی را برای چنین روزی ضروری دانست.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار