اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۸۱۷۴
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۶
سخنان فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های عربی داشت.

روسیا الیوم نوشت: سپاه ایران هشدار داد که اگر واشنگتن سپاه را در لیست گروهک‌های تروریستی قرار دهد، همان‌گونه که با داعش رفتار می‌کنیم با ارتش آمریکا رفتار خواهیم کرد.

خبرگزاری رسمی کویت (کونا) نوشت: سردار محمدعلی جعفری، فرمانده کل سپاه ایران روز یک‌شنبه نسبت به تشدید تحریم‌های ایران و قراردادن سپاه در لیست گروهک‌های تروریستی به آمریکا هشدار داد.

این خبرگزاری همچنین نوشت: سردار جعفری اعلام کرد که اجرایی کردن قانون "کاتسا" به معنای خروج آمریکا از توافق هسته‌ای است.

روزنامه القدس العربی نوشت: فرمانده سپاه ایران اعلام کرد که قرار دادن سپاه ایران در لیست گروهک‌های تروریستی به درگیری نظامی میان ایران و آمریکا در منطقه منجر خواهد شد.

سی‌ان‌ان عربی نوشت: سپاه ایران تهدید کرد که در پاسخ به هرگونه تحریم های جدید علیه ایران ارتش آمریکا را مورد هدف قرار خواهد داد.

این شبکه خبری همچنین نوشت: جعفری اعلام کرد که اگر آمریکا تحریم‌های جدیدی علیه ایران و سپاه وضع کند، باید پایگاه‌هایش در منطقه را دور از تیررس موشک‌های ایرانی قرار دهد.

روزنامه الاخبار نوشت: در حالی که اخباری در رابطه با متوقف کردن توافق هسته‌ای از سوی ترامپ منتشر می‌شود، سپاه ایران نسبت به نتایج این اقدام هشدار داد و گفت که اگر سپاه در لیست گروهک‌های تروریستی قرار داده شود با ارتش آمریکا همانند داعش رفتار خواهیم کرد.

شبکه المنار نوشت: محمدعلی جعفری، فرمانده کل سپاه ایران اعلام کرد که جمهوری اسلامی ایران اجرایی کردن قانون کاتسا را خروج یک طرفه آمریکا از توافق هسته‌ای می‌داند.

این شبکه همچنین نوشت: سردار جعفری همچنین تاکید کرد که اگر سپاه پاسداران در لیست گروهک‌های تروریستی قرار داده شود، سپاه با ارتش آمریکا همانند داعش رفتار خواهد کرد.

المیادین نوشت: سردار جعفری، فرمانده کل سپاه پاسداران ایران اعلام کرد که اگر اخبار منتشر شده در رابطه با حماقت آمریکا و قرار دادن سپاه در لیست گروهک‌های تروریستی صحت داشته باشد ما نیز با ارتش آمریکا در سرتاسر جهان و به خصوص در خاورمیانه همان‌گونه که با داعش رفتار می‌کنیم با آن رفتار خواهیم کرد.

روزنامه الانبار کویت نوشت: فرمانده سپاه ایران اعلام کرد که اگر آمریکا تحریم جدیدی علیه ایران وضع کند، باید پایگاه‌های نظامی‌اش را در فاصله 2000 کیلومتری ما قرار دهد تا در تیررس موشک‌های ایرانی نباشند.

پایگاه خبری لبنان 24 نوشت: تهدیدات آمریکا به ایران رسید و تهران با قدرت پاسخ داد و تهدید کرد.

این پایگاه خبری در ادامه نوشت: بعد از انتشار اخبار در رابطه با اینکه دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا قرار است روز پنج شنبه آینده در مورد توافق هسته‌ای تصمیم بگیرد و سپاه را در لیست گروهک‌های تروریستی قرار دهد، محمدعلی جعفری، فرمانده کل سپاه پاسداران ایران اعلام کرد که اگر واشنگتن سپاه را در لیست تروریست‌ها قرار دهد رفتارمان با ارتش آمریکا همانند رفتارمان با داعش خواهد بود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار