اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۸۳۰۹
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۶
در نیمه دوم، ما برخلاف جریان بازی گل خوردیم. ما به درستی به دنبال استفاده از توپ های مرده رفتیم. بازیکنان تعویضی فشار را روی دروازه ایران بیشتر کردند و توانستیم گل مساوی را بزنیم و شاید اگر بازی چند دقیقه بیشتر ادامه پیدا می کرد، می توانستیم به پیروزی برسیم.
استانیسلاو چرچسف، سرمربی روسیه، معتقد است که تیم ایران برای دیدار امشب به خوبی آماده شده بود، اما تاکید کرد که اگر بازی برای دقایق بیشتری ادامه پیدا می کرد، می توانستند به گل برتری برسند.

روس ها امشب در کازان میزبان ایران بودند و بعد از تساوی بدون گل در نیمه اول، ابتدا این ایران بود که با گل سردار آزمون پیش افتاد؛ اما در ادامه پولوز توانست گل تساوی را برای روسیه به ثمر برساند تا بازی با تساوی 1-1 به پایان برسد. اما چرچسف اعتقاد دارد که تیمش می توانست در این دیدار به نتیجه بهتری دست پیدا کند.

او به خبرنگاران گفت:" در نیمه دوم، ما برخلاف جریان بازی گل خوردیم. ما به درستی به دنبال استفاده از توپ های مرده رفتیم. بازیکنان تعویضی فشار را روی دروازه ایران بیشتر کردند و توانستیم گل مساوی را بزنیم و شاید اگر بازی چند دقیقه بیشتر ادامه پیدا می کرد، می توانستیم به پیروزی برسیم.


از هواداران متشکریم که از ما حمایت کردند. ما در اولین دیدارمان در جام کنفدراسیون ها در کازان شکست خوردیم (2-1 مقابل مکزیک) اما امروز هر کاری لازم بود برای پیروزی انجام دادیم.

فکر نمی کنم در نیمه اول بد بودیم. در چنین سطحی، هیچ تیمی نمی تواند از همان لحظه اول تا پایان بر بازی مسلط باشد. بازی از نظر تاکتیکی بسیار پرفشار بود. ما به خوبی یکدیگر را پیدا می کردیم. از همان ثانیه ابتدایی مشخص بود که تیم ایران برای بازی آماده است. برخلاف دیدار مقابل کره. هرچند این بهانه و عذری برای این نتیجه نیست."
/ورزش سه
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار