اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۸۵۵۱
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۴
تاکنون چند بار توسط رییس و دبیر فدراسیون بسکتبال اعلام شده است ؛ بسکتبال ایران به دلیل بدهی 325 هزاردلاری به فیباآسیا از سوی این کنفدراسیون تهدید شده است.

سال گذشته فدراسیون بسکتبال میزبانی آسیاچلنج را برعهده داشت که ظاهرا این بدهی مربوط به همان مسابقه هاست. چندی هم صحبت سر این است که اگر این بدهی پرداخت نشود تیم بسکتبال نوجوانان دختر از بازی های نوجوانان زیر 16 سال آسیا به میزبانی هند کنار گذاشته می شود.

این رقابت ها 30 مهر آغاز می شود و تیم دختران ایران در سطح دو بازی های زیر 16 سال دختران آسیا به میدان می رود.

پیش از این رویداد اما تهدیدهایی از سوی فیباآسیا در این خصوص شنیده می شود که باز هم تردیدآمیز است. اصولا فیبا برای هشدار به فدراسیون های عضو نیاز به تهدید دائمی ندارد بلکه یک بار طی نامه ای تخلفات فدراسیون مربوطه را اعلام می کند و در یک زمان معین منتظر پاسخ می ماند. اگر هم موضوع مالی است زمانی را برای دریافت مبلغ مطالبه شده در نظر می گیرد در حالی که در خصوص بدهی 325 هزار دلاری فدراسیون بسکتبال به فیباآسیا موضوع با تردید بین این نهاد بین المللی با فدراسیون بسکتبال مطرح است.

این دومین اعزام تیم دختران ایران بعد از تصویب بازی با حجاب توسط فدراسیون جهانی است و به لحاظ اینکه تحت نظارت مستقیم فیباآسیا برگزار می شود باید گفت نخستین آزمایش جدی برای بسکتبالیست های دختر نوجوان است.

به گفته مسئولان فدراسیون بسکتبال در آستانه اعزام تیم دختران به مسابقات قهرمانی آسیا فیبا آسیا تهدید کرده است اگر این بدهی پرداخت نشود، تیم دختران ایران از حضور در رقابت های آسیایی منع می شوند. شنیده می شود تا قبل از پرداخت این بدهی هیچ تیمی از ایران نمی تواند در مسابقات بسکتبال آسیا شرکت کند.
 

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار