اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۸۵۹۵
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۰
رییس مجمع نمایندگان خوزستان: از این تهدیدها فرصتی برای خود ایجاد می‌کنیم
عباس پاپی‌زاده : اظهارات ترامپ باعث یک انسجام درونی در کشور شد و ما از این تهدیدها فرصتی برای خود ایجاد می‌کنیم.
رییس مجمع نمایندگان خوزستان با بیان اینکه فراکسیون دفاع و اقتدار ملی با 150 عضو از قوی‌ترین فراکسیون‌های مجلس است، گفت: اظهارات ترامپ باعث یک انسجام درونی در کشور شد و ما از این تهدیدها فرصتی برای خود ایجاد می‌کنیم. 

عباس پاپی‌زاده اظهار کرد: ما و مردم همواره در کنار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بوده‌ایم و کاری که اکنون باید انجام دهیم، اعلام حمایت مجدد است. سپاه پاسداران در تمام طول تاریخ بعد از انقلاب اثبات کرده که به نحو احسن و با وجدان کاری مثال زدنی حضور پیدا کرده و قدرت جدید برای جمهوری اسلامی تولید کرده که آن تعیین‌کننده بودن جمهوری اسلامی در عرصه بین‌المللی است.

وی افزود: امروز حضور آمریکا در خاورمیانه بر طبق نقشه برنامه‌ریزی شده سپاه پاسداران، نقش بر آب شد. علاقه کشورهای منطقه به جمهوری اسلامی به دلیل مبارزه سپاه با تروریسمی که از سوی آمریکا حمایت می‌شود،  بیشتر شده است و این موضوع کوچکی نیست. سپاه توانسته در مقابل قدرت‌های دنیا ایستادگی کند.

رییس مجمع نمایندگان خوزستان با اشاره به این بیان سردار سلیمانی که "داعش تا دو ماه دیگر نابود می‌شود"، گفت: امیدوارم این روند صعودی که در منطقه آغاز شده ادامه پیدا کند و در مجلس همه هواخواه سپاه هستند و اگر مشکلاتی در زمینه بودجه و ... وجود دارد، مجلس پیگیری می‌کند و سعی شده آنچه در توان مجلس است انجام شود.

پاپی‌زاده ادامه داد: امروز از قوی‌ترین فراکسیون‌های مجلس، فراکسیون دفاع و اقتدار ملی است که با 150 عضو مسایل را دنبال می‌کند. امروز نیاز به یک وحدت ملی و انسجام درونی داریم و اظهارات رییس‌جمهور ایران پشت سپاه است.

وی با اشاره به سخنان روز گذشته رییس‌جمهور آمریکا، گفت: اظهارات ترامپ باعث یک انسجام درونی در کشور شد و ما از این تهدیدها فرصتی برای خود ایجاد می‌کنیم. مردم نیز قدردان زحمات سپاه هستند و این بحث مقابله دولت‌های استکباری با جمهوری اسلامی و سپاه موجب شده مردم بیشتر قدردان سپاه باشند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار