اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۸۶۸۳
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۲
تحلیلی بر تهدیدهای مسولین خرمشهری
اینها مشتی ست از خروارها تهدیدات مختلفی که از مسئولترین و مذهبی ترین افراد جامعه تا پایین ترین آنها برزبان جاری میکنند و این مردم هستند که روزی تهدید میشنوند و روزهای دیگر را به امید افشاگری پشت سرمیگذرانند . امیدی که از ازل تا ابد بی نتیجه است .



شوشان خرمشهر :  از اقصی نقاط شهر فقط صدای تهدید می آید . نماینده تهدید میکند ،اعضای شورای شهر تهدید میکنند ، امام جمعه تهدید میکند ..... مردم را آنقدر درگیر فضای پسا تهدید کرده اند که اندک مجالی برای نوشیدن یک جرعه آب خوش برای کسی نمانده است.

قبل از انتخابات شورای شهر بود که نماینده تلویحا تمایلش به پیروزی گروهی خاص را ابراز میکرد;همان گروهی که با در اختیار داشتن برادر نماینده و حامیان نماینده امید بیشتری برای پیروزی درخود میدید . سامری راه پیشرفت شهر را انتخاب شورایی مستقل ، متخصص و متعهد میدانست و کیست که نداند منظورش همان نحن صامدون بود؟؟

 گفته میشد سامری در جلساتش عنوان میکرد که انتخاب شورایی غیر از این ، منجر به هدر رفتن فرصت ها میشود و مردم دیگر هیچ انتظاری از او نداشته باشند . مشابه همین تمهیدات و کمی شدیدتر،برای شورای مینوشهر هم اندیشیده شده بود . تمهیداتی که بیشتر بوی تهدید میداد تا فرصت .به هر حال انتخابات برگزار شد و به نتیجه ی انتخاب همه واقفند. ولی تحلیل عملکرد اعضای منتخب در موضوعیت این نوشتار نیست .

درجبهه ای دیگر اما ، امام جمعه ی خرمشهر هم ندای تهدید سر داد . تهدیدی که نتایج ملموسی از آن مشاهده نشد . چند ماه پیش بود که امام جمعه بنای ناسازگاری با برخی ارگانها را در تریبون نماز جمعه گذاشت . فرماندار ، شهردار ، رئیس آموزش و پرورش و جهاد کشاورزی نوک پیکان تهدیدات امام جمعه بودند .
 سید نبی موسوی رسما این اشخاص و مجموعه های تحت کنترلشان را به لابی کاری و ضعف عملکرد متهم کرده بود و تهدید کرد درصورت ادامه این روند دست به افشاگری بیشتری خواهد زد .
 تهدیدی ک هیچگاه عملی نشد ولی بیشتر از همه دامن عنبری رییس آموزش پرورش وقت را گرفت که جلوتر از دیگر ارگانها در نماز جمعه حاضر شد و ازهمان تریبونی که نقد شده بود به ادای توضیحات پرداخت.
گفته میشد ساعدی شهردار وقت هم در پی این تهدیدات واکنشهایی نشان داده بود که البته هیچ گاه رسانه ای نشد . 

همین چند هفته پیش بود که حجه الاسلام والمسلمین سید نبی موسوی ، سازمان منطقه آزاد را درصورت ادامه فعالیتهایش به افشاگری تهدید کرد و دوهفته مهلت داد تا مدیران این سازمان خط مشی خود را خصوصا در قسمت فرهنگی تعدیل کنند . وی با انتقاد از انتصاباتی که آنها را رفاقتی خواند خطاب به  همایون قنواتی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد اروند گفت :توضیح دهید هم و غم تان کجا خرج میشود؟؟ 



بعد از تمام این اتفاقات ریز ودرشت ، تهدیدهای جدیدی در فضای مجازی رو به انتشار گذاشت که خبر از آغاز دوران جدید تهدیدها میداد . موسی مطوری جزیره در فضای ملتهب شهر بدون شهردار ، با پخش ویدیوهای تخریبی علیه پیمانکاران شهرداری و نقد از خدمات ضعیت آنها ، تهدید به افشای نام پیمانکاران کرد . این شیوه که تاکنون فقط در این عضو شورای شهر دیده شده ، حاکی از تنش هایی ست که ما فقط شاهد تهدیدات آنها هستیم والا این حجم گسترده ی ضعف و تخلفات پیمانکاران جای تهدیدی باقی نمیگذارد و موسی باید بدون تهدید افشاگریش را عملی میکرد .

اینها مشتی ست از خروارها تهدیدات مختلفی که از مسئولترین و مذهبی ترین افراد جامعه تا پایین ترین آنها برزبان جاری میکنند و این مردم هستند که روزی تهدید میشنوند و روزهای دیگر را به امید افشاگری پشت سرمیگذرانند . امیدی که از ازل تا ابد بی نتیجه است .

درصورت هرگونه ابهام ، شوشان خرمشهر آمادگی خود را برای انعکاس نظرات و توضیحات کلیه افراد ذینفع درنوشتار فوق اعلام میدارد. 
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار