اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۸۷۳۷
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۲
شوشان خرمشهر : مدیر توسعه اجتماعی و ورزش سازمان منطقه آزاد اروند گفت: جشنواره "جزیره ورزش" بعد از ماه صفر در منطقه آزاد اروند برگزار می ¬شود که طی آن حدود 70 رشته ورزشی در سالن نمایشگاه-های بین المللی سازمان منطقه آزاد اروند حضور میابند.

پیمان ادیبی در گفت و گو با روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد اروند، اظهار کرد: جشنواره ورزشی تحت عنوان جشنواره "جزیره ورزش" در منطقه آزاد اروند برگزار می شود.
وی با بیان اینکه جشنواره ای با این ویژگی ها فقط در اصفهان برگزار شده است و این رخداد در نوع خود منحصر به فرد است، عنوان کرد: طی این جشنواره حدود 70 رشته ورزشی در سالن نمایشگاه-های بین المللی سازمان منطقه آزاد اروند حضور میابند.
ادیبی گفت: هر رشته دارای غرفه خاص خود بوده و کارشناسان و مربی های آن رشته در غرفه حاضر می شوند و مردم را با رشته مربوطه آشنا می کنند.
مدیر توسعه اجتماعی و ورزشی منطقه آزاد اروند افزود: بازدید کنندگان می توانند دقایقی زیر نظر مربی، آن رشته را تمرین و تجربه کنند.
وی اظهار داشت: مثلا بازدید کننده می تواند از امکانات پینگ پنگ، بیلیارد یا شطرنج موجود در سالن استفاده کرده و همچنین زیر نظر مربی با مقداری گرم کردن، با حرکات رزمی آشنایی پیدا کند.
ادیبی افزود: همچنین آدرس باشگاه ها و مکان هایی که هر رشته ورزشی در سطح منطقه آزاد اروند در آن آموزش داده می شود نیز به مردم معرفی می شود.
وی تصریح کرد: تجمیع 70 رشته ورزشی با امکانات مناسب در یک سالن، کاری نیست که به راحتی میسر شود اما برنامه داریم تا این اتفاق در قالب جشنواره جزیره ورزش در منطقه آزاد اروند رخ دهد.
مدیر توسعه اجتماعی و ورزش سازمان منطقه آزاد اروند بیان کرد: این جشنواره در قالب جشنواره اروند سلام و بعد از ماه صفر به مدت 10 روز و برگزار می شود و مردم می توانند به صورت رایگان از آن استفاده کنند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار