اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۸۹۷۶
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۱
 پرواز ساعت ۲۰:۰۵ تهران به اهواز امشب شرکت هواپیمایی زاگرس در زمین و آسمان دچار نقص فنی شد.

یکی از مسافران پرواز شماره ۴۰۱۳ شرکت زاگرس در تماس با دفتر خبرگزاری مهر عنوان کرد: این پرواز قرار بود ساعت ۲۰:۰۵ امشب از فرودگاه تهران حرکت کند که به دلیل نقص فنی و درحالی‌که در تمام طول این مدت مسافران در هواپیما حضور داشتند در ساعت ۲۰:۵۵ از تهران به مقصد اهواز بلند شد.

این شهروند اهوازی افزود: بعد از ۱۰ دقیقه پرواز در آسمان تهران، هواپیما به دلیل نقص فنی در یکی از بال‌ها به سمت فرودگاه تهران تغییر مسیر داد.

این مسافر پرواز شماره ۴۰۱۳ هواپیمایی زاگرس ادامه داد: در حین فرود این هواپیما، لاستیک یکی از چرخ‌ها دچار ترکیدگی می‌شود و خلبان مجبور به توقف در باند پرواز می‌شود.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون این هواپیما به همراه مسافرانش در محل فرود دیگر هواپیماها قرار دارند، عنوان کرد: خدمه پرواز با بی‌توجهی به درخواست‌های مسافران برای خروج از هواپیما، به‌جای اینکه به مسافران آرامش و امنیت روانی بدهند با تحکم صحبت می‌کنند.

این شهروند اهوازی که هم‌اکنون از داخل هواپیما با خبرنگار صحبت می‌کند، خواستار رسیدگی فوری مسئولان ناوگان حمل‌ونقل هوایی کشور به این مشکل شده است.

برخی مسافران این پرواز نیست اعلام کرده‌اند قصد خروج از هواپیما را دارند چرا که تمایل ندارد با این هواپیما به اهواز بروند زیرا از نظر آن‌ها امنیت کافی را احساس نمی‌کنند ولی کماکان اجازه خروج به آن‌ها داده نمی‌شود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار