اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۹۰۳۰
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۸
از این پس نام و مدل گوشی هایی که به صورت قاچاق وارد کشور شده، به صورت عمومی اعلام خواهد شد و صاحبان این گوشی ها بین 2 تا 3 روز وقت دارند که گوشی های قاچاق خود را معرفی کرده و آن را اکتیو کنند. در غیر این صورت این گوشی ها کم کم از رده خارج شده و غیر قابل استفاده می شوند.

پول‌نیوز - بازار موبایل هنوز آرام است. با اینکه از روز گذشته طرح رجیستری موبایل کلید خورده و پیش بینی ها حاکی از آن بود بازار تنش های مختلفی را ناشی از این شوک اجرایی تجربه کند اما به گفته رییس اتحادیه دستگاه های مخابراتی بازار موبایل کشور هنوز آرام است. 

مهدی محبی رییس اتحادیه دستگاه های مخابراتی با اعلام این خبر به پول نیوز می گوید: هنوز مدل خاصی برای رجیستری اعلام نشده و به زودی ( احتمالا تا پایان امروز ) نام برخی مدل ها برای آغاز طرح رجیستری اعلام می شود. در واقع اسکن گوشی ها و مدل های مختلف آن ها از امروز آغاز می شود. 

این مقام مسئول با بیان اینکه برای گوشی های پیش از اجرایی شدن طرح رجیستری مشکلی پیش نخواهد آمد، تاکید کرد: از این پس نام و مدل گوشی هایی که به صورت قاچاق وارد کشور شده، به صورت عمومی اعلام خواهد شد و صاحبان این گوشی ها بین 2 تا 3 روز وقت دارند که گوشی های قاچاق خود را معرفی کرده و آن را اکتیو کنند. در غیر این صورت این گوشی ها کم کم از رده خارج شده و غیر قابل استفاده می شوند. 
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار