بعد از مطرح شدن نام شمسایی به عنوان یکی از گزینه های استانداری خوزستان ، اینبار نام وی برای تصدی وزارت نیرو مطرح شده است.

"> دور خیز خوزستانی ها برای ورود به کابینه / شمسایی یکی از گزینه های وزارت نیرو
شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۹۰۸
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۸

بعد از مطرح شدن نام شمسایی به عنوان یکی از گزینه های استانداری خوزستان ، اینبار نام وی برای تصدی وزارت نیرو مطرح شده است.

 

شوشان : برخي منابع خبري گزينه هايي را براي وزارت نيرو مطرح کرده اند که معروفترين آنها بيژن نامدار زنگنه ،حبيب ا.. بيطرف و محمدرضاشمسايي هستند. با اعلام داشتن مشکلات جسمي توسط "بيطرف "يکي از گزينه هاي اصلي وزارت نيرو که در سايت خبري عصر ايران در تاريخ 2 تيرماه منتشر شد، گمانه زني ها براي انتخاب "محمدرضا شمسايي " از مديران با سابقه و خوشنام اين وزارتخانه براي پوشيدن رداي وزارت به واقعيت نزديکتر شد.

به گزارش شوشان ، محمدرضا شمسايي يکي از نيروهاي باسابقه وزارت نيرو است که در تمام بخش هاي بزرگ صنعت آب و برق شامل توليد ، توزيع وبهره برداري از شبکه هاي انتقال برق و همچنين مديريت ، توسعه و بهره برداري منابع آب کشور بيش از 30 سال سابقه کاراجرايي و مديريتي دارد.وي در دوران دفاع مقدس عضو کميته آب جهاد بود و سابقه مديرعاملي بر يکي از بزرگترين شرکت هاي آبفاي کشوررا نيز دارااست .

گفتني است شمسايي حدود دو سال نيز بعد از اينکه در دولت احمدي نژاد از مديرعاملي سازمان آب وبرق خوزستان برکنار شد شهردار کلانشهر اهواز بود که از خود کارنامه موفقي بجاي گذاشت. با توجه به روحيات خاص ايشان و شناختي که کليه شاغلان وزرت نيرو در سطح کشور از وي دارند و اطمينان از روندي که وي مي تواند در توسعه و پيشرفت صنعت آب و نيروي کشور داشته و باعث بهبود وضعيت معيشتي شده و همگرايي مطلوبي را نيز در نيروهاي فعال اين بخش بوجود آورده و تعاملات مثبتي را نيز در برآوردن توقعات نمايندگان محترم شوراي اسلامي براي حوزه هاي انتخابيه شان داشته باشد ،قطعاً کارکنان و کارشناسان اين صنعت در تمام بخش هاي کارفرمايي وستاد وزارت نيرو و شرکت هاي تابعه استان ها،پيمانکارن و مشاوران از انتخاب يکي از مديران خانواده وزارت نيرو براي سکانداري اين وزارتخانه نيز خوشنود خواهند شد.

 

شمسايي در سوابق کاري خود در وزارت نيرو نشان داده است که کليد حل قفل هاي باز نشده را به همراه دارد. بايد منتظر ماند و ديد که آيا تيم مشاوران رياست جمهوري در ليست نهايي خود نام محمدرضا شمسايي را به عنوان وزير نيرو بيرون خواهند داد يا خير؟


comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۳
comment
comment
صباح
|
-
|
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۶
comment
0
0
comment دم شمسایی همه فن حریف گرم
comment
جمشید ازایران
|
-
|
۰۷:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۹
comment
0
0
comment شمسایی مردعملمی باشد بی شک انتخاب ایشان بعنوان وزیرنیروباتوجه به تجارب ارزنده ایشان بسیار می تواند مثمر ثمرباشد انشاا...
comment
رضا
|
-
|
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
comment
0
0
comment امیدوارم دولت تدبید و امید وزیر خوب و فعال و کاری را برای تصدی پست وزارت نیرو انتخاب و انتصاب نمایند
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار