اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۹۰۹۱
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۹
مدیرعامل سازمان پارک های اهواز گفت: با اتمام تعمیرات اساسی تاسیسات برق پارک شهربازی پادادشهر، این پارک استاندارد سازی شده است.

محمدرضا فکوریان اظهار کرد: تعمیرات اساسی تاسیسات برق این پارک بر اساس پیش بینی اولیه قراربود ابتدای آبان به پایان برسد ولی به دلیل تکمیل نشدن بخشی از تجهیزات داخلی پارک پیش بینی می شود نیمه آبان بازگشایی شود. 

فکوریان ادامه داد: شهربازی پادادشهر اهواز با پنج میلیارد ریال بازسازی شده که حدود سه میلیارد و 300 میلیون ریال را شرکت توزیع نیروی برق اهواز و بقیه آن را سازمان پارک های اهواز تامین کرده است. 

وی با اشاره به تاخیر در بازگشایی شهربازی اهواز گفت:از شهروندان اهوازی بابت تاخیر در بازگشایی عذرخواهی می کنیم و هدف از تعطیلی این پارک ایمن سازی شهربازی برای استفاده عموم است. 

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز نیز اظهار کرد: شبکه برق، کابل کشی ، تابلوهای برق و تاسیسات این پارک بازسازی شده و بر اساس استاندارد ایمن سازی شبکه برقی مورد تایید این شرکت است. 

حسن کریمی ادامه داد: بخشی کوچکی کار بازسازی و ایمن‌سازی سیستم برق شهربازی باقیمانده که به زودی به پایان می رسد. 

ر اساس این گزارش، شهر بازی منطقه پادادشهر اهواز از نیمه مرداد امسال به دلیل مشکلاتی در شبکه برق تعطیل شد. کلانشهر اهواز تنها 2 شهر بازی لاله و پاداد را دارد که شهربازی پاداد تاکنون چند بار به دلیل استاندارد نبودن وسایل بازی و این بار به دلیل مشکلات شبکه برق تعطیل شد. 


/ایرنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار