اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۹۲۱۱
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۴
دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور
دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور در بازدید از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره یک اهواز کانون را کارخانه انسان‌سازی معرفی کرد گفت: فعالیت‌ها در این نهاد فرهنگی به نحوی شایسته در راستای پرورش کودکان و نوجوانان پویا و اجتماعی است.


به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان، سید محمدرضا موالی زاده در بازدید از مرکز فرهنگی هنری کانون شماره یک اهواز با اشاره به این‌که کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در تعلیم و تربیت آینده‌سازان ایران اسلامی نقش مهمی ایفا می‌کند افزود: تأثیر برنامه‌های کانون در پرورش کودکان و نوجوانان طولانی‌مدت و عمیق است.

وی در بازدید از دبیرخانه ویژه‌برنامه‌ی کشوری "دل سازه‌ها و دل نوشته‌های حسینی" در کانون استان خوزستان تأکید کرد: برگزاری این برنامه کار بسیار مؤثر در ترویج و تعمیق فرهنگ و آموزه‌های عاشورایی و پرورش شور و شعور حسینی در جامعه است.


موالی زاده در ادامه با ابراز خرسندی از برگزاری دو مسابقه فرهنگی هنری و ادبی حقوق شهروندی و اقتصاد مقاومتی برای کودکان و نوجوانان در استان خوزستان تأکید کرد: در کانون فعالیت‌های خوبی در معرفی مؤلفه‌های مثبت فرهنگ عمومی کشور برای کودکان و نوجوانان صورت می‌گیرد.

غلامرضا شنبدی مدیرکل کانون خوزستان در بازدید دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره یک اهواز، کانون را یکی از نهادهای فرهنگی معرفی کرد که با اجرای برنامه‌های خود برای کودکان و نوجوانان در راستای تقویت دوام و قوام پیدا کردن مؤلفه‌های مثبت فرهنگ عمومی کشور قدم بر می‌دارد و بر همین اساس خواستار عضویت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در شورای فرهنگ عمومی شد.


وی یادآور شد: کانون با اجرای بیش از 40 فعالیت فرهنگی، هنری، ادبی و مذهبی خود کودکان و نوجوانان را با مشارکت، حضور و نظم اجتماعی، رعایت حقوق دیگران، پايبندی به آداب و سنن و مناسک، متانت، آراستگی، نظافت و سلامت جسمانی و دیگر شاخص‌های فرهنگ عمومی کشور آشنا می‌کند و جا دارد به‌عنوان یکی از نهادهای تأثیرگذار در ترویج فرهنگ عمومی کشور در این شورای حضور داشته باشد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار